بهنام محمودی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بهتر بود داورزنی قبل از ثبت نام، استعفا می‌ داد/ تاخیر در برگزاری انتخابات ضربه بزرگی به والیبال وارد کرده است

نامزد انتخابات والیبال گفت: برای اینکه حرف و حدیثی به وجود نیاید، بهتر بود داورزنی قبل از ثبت نام، استعفا می‌کرد.

بهنام محمودی، پیشکسوت والیبال کشورمان که صلاحیتش برای شرکت در انتخابات والیبال تایید شده است در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در این خصوص بیان کرد: دوستان در وزارت ورزش و جوانان به بررسی بیشتری نیاز داشتند، مدیریت من در جایگاه قبلی شرایط خاصی داشت.   این روز‌ها دوستان به دلایل مختلف، مشغله‌های دیگری داشتند. به هر حال از همه دوستان به خصوص شخص وزیر ورزش تشکر می‌کنم که پیگیری این موضوع بودند.

بهتر بود داورزنی قبل از ثبت نام، استعفا می‌کرد/ تاخیر در برگزاری انتخابات ضربه بزرگی به والیبال زده است


بیشتر بخوانید:  حضور محمودی در انتخابات والیبال قطعی شد


اگر دعوایی وجود داشته باشد، هیچ کدام از طرفین سودی نمی‌برند

محمودی درباره ارزیابی اش از انتخاباتی که روز ۲۹ آبان برگزار می‌شود، گفت:  من نمی‌خواهم درباره حواشی این روز‌های انتخابات صحبتی داشته باشم. بیشتر هدفم موفقیت والیبال است. اگر صلاح بر این است که من نباشم و دیگر دوستان در راس فدراسیون باشند، مشکلی وجود ندارد. اگر اختلاف، مشکل و یا دعوا وجود داشته باشد، هیچ کدام از طرفین سودی نمی‌برند. همه چیز باید در مسیر خود و در آرامش طی شود. حالا که همه کاندیدا‌ها آمدند باید روسای هیئت‌ها بیشتر دقت داشته باشند. طبق گفته‌های مقام معظم رهبری آن‌هایی که جوان‌تر و  ورزشی هستند، باید سر کار بیایند.  

باید حواشی را در والیبال کنار بگذاریم

او ادامه داد: این نکته باید مد نظر همه افرادی که رای می‌دهند، باشد. البته هر کسی که رای می‌آورد باید از نظرات دیگر کاندیدا‌ها نیز استفاده کند. همه کاندیدا‌ها طرح و برنامه دارند و بعد از انتخابات باید به یک آرامشی که والیبال کشور به آن نیاز دارد، برسیم. به اعتقاد من باید یک شخصی که والیبالی است روی کار بیاید. من از زحمات داورزنی هم تشکر می‌کنم و قدردان زحمات او هستم و باید از تجربیات او استفاده شود. والیبال خیلی کار دارد و باید حواشی را کنار بگذاریم. به یک رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون در والیبال نیاز داریم.

بهتر بود داورزنی قبل از ثبت نام، استعفا می‌کرد/ تاخیر در برگزاری انتخابات ضربه بزرگی به والیبال زده است


بیشتر بخوانید: احتمال ائتلاف ۲ نامزد در انتخابات والیبال


تاخیر در برگزاری انتخابات ضربه بزرگی به والیبال زده است

محمودی درمورد تاخیر در برگزاری انتخابات تصریح کرد:  شک نکنید تاخیر در برگزاری انتخابات ضربه بزرگی به والیبال زده است. باید در سال ۹۸ بیشتر به فکر میزبانی بازی‌ها جهانی، انتخابی المپیک و دیگر بازی‌ها باشیم و آن‌ها را برنامه ریزی می‌کردیم.    در حال حاضر شرایط برگزاری بازی‌های لیگ اصلا خوب نیست، شرایط فدراسیون والیبال اصلا خوب نیست. اگر این‌ها را بهبود می‌دادیم الآن می‌توانستیم به شرایط بانوان، تیم ملی، هیئت‌های استانی و دیگر مسائل رسیدگی کنیم.   هیئت‌های استانی فقط نباید برای انتخابات و رای گیری از آن‌ها صحبت شود. آن‌ها باید مطالبه گر و البته پاسخگو باشند.  

بهتر بود داورزنی قبل از ثبت نام، استعفا می‌کرد/ تاخیر در برگزاری انتخابات ضربه بزرگی به والیبال زده است

خلاءهای قانونی باعث برخی سوء برداشت‌ها شده است

کاندیدا‌های انتخابات فدراسیون والیبال کشورمان درباره صحبت‌هایی که پیرامون برخی موارد غیرفانونی که در این انتخابات به وجود آمده است، گفت:   در برخی موارد یک سری خلا‌ءهای قانونی داریم. این خلا‌ءها باعث برخی اختلافات، اختلاف نظر‌ها  البته برداشت‌هایی می‌شود. من قبلا هم گفتم که بهتر بود داورزنی قبل از ثبت نام، استعفا می‌کرد.    قطعا خودش قصد و هدفی از این کار نداشته است، اما برخی سوء برداشت‌هایی از این موضوع شده است. این خلا‌های قانونی بهتر است، برطرف شود.


بیشتر بخوانید: واکنش سعادتمند به ابهامات انتخابات فدراسیون والیبال


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار