نماز جمعه مهاباد؛

امام جمعه مهاباد: شیطان بزرگ در راس ناامنی‌ها در کشور

امام جمعه مهاباد درخطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: دشمنان جمهوری اسلامی آشکارا درصدد ایجاد نا امنی در کشور هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی افزود: شیطان بزرگ تنها هنگام تخریب و نا امنی ادعای حمایت از مردم ما را دارد درحالی که هم‌اکنون شدیدترین تحریم‌ها را علیه مردم ایران را اعمال کرده‌اند.

امام جمعه مهاباد درخطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اغتشاشات چند روز گذشته در برخی از شهر‌ها این قبیل تحرکات را از طرح‌ها و نقشه‌های شوم آمریکا دانست و گفت: شیطان بزرگ درحالی که شدید‌ترین تحریم‌های اقتصادی را بر ملت ایران اعمال کرده خواب ناامنی را برای کشور ما می‌بیند، اما مردم ایران از اول انقلاب تا کنون با تقدیم هزاران شهید و جانباز همواره ثابت کرده اند که اماده دفاع از امنیت کشور خود هستند.

ماموستا عبدالسلام امامی همچنین با خطاب قراردادن مسئولان افزود: باید با برنامه ریزی مناسب و تشدید نظارت‌های مستمر بر بازار از گران شدن سایراقلام جلوگیری کنند.

خطیب نماز جمعه مهاباد در بخشی دیگر از خطبه‌ها پیامبر گرامی اسلام را تاثیرگذارترین و بی نظیرترین شخصیت جهانی عنوان کرد وگفت: حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) برای دعوت مردم به اسلام و ایمان آوردن آن‌ها از قلب‌ها وارد میشد نه از دروازه شهر‌ها و هدف از بعثت پیامبر اعظم رحمت برای جهانیان بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/ج

خطبه های نماز جمعه امروز مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.