بهار کتاب خوان های مشهدی در پاییز

هم زمان با هفته کتاب به مدت ۱۰ روز در تمامی کتابفروشی‌های مجری طرح پاییزه کتاب مشهد، ۲۰ درصد از هزینه خرید کتاب هر شهروند، توسط شهرداری پرداخت خواهد شد.

بهار کتاب خوان های مشهدی در پاییز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد محسن مصحفی سرپرست سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با همکاری موسسه خانه کتاب، هم زمان با هفته کتاب به مدت ۱۰ روز در تمامی کتابفروشی‌های مجری طرح پاییزه کتاب مشهد، ۲۰ درصد از هزینه خرید کتاب هر شهروند (تا سقف خرید یکصد و بیست هزارتومان) توسط شهرداری پرداخت خواهد شد.
 
او ادامه داد: کلیه کتاب‌فروشی‌های مجری طرح در محدوده شهر مشهد که به سامانه طرح پاییزه متصل هستند، قادر خواهند بود این کمک هزینه را در قبال ارائه کد ملی به مدت ۱۰ روز در صورت‌حساب شهروندانی که خرید می‌کنند اعمال کرده و آن را از شهرداری مشهد دریافت کنند.

سرپرست سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: اعتقاد داریم سطح آگاهی شهروندان، رابطه مستقیمی با سرانه مطالعه جامعه دارد، مطالبه‌گری و مسئولیت‌پذیری همشهریان که در گرو این آگاهی است می‌تواند عامل اصلی موفقیت برنامه‌های مدیریت شهری و توسعه فرهنگی و اجتماعی مشهد باشد و به همین منظور شهرداری، زمینه‌سازی برای رشد کتابخوانی و آموزش‌های شهروندی را از وظایف خود می‌داند.

مصحفی افزود: طرح پاییزه کتاب که همه ساله در سراسر کشور اجرا می‌شود فرصت مناسبی است تا مردم به خرید کتاب ترغیب شوند و از ناشران و فعالان حوزه فرهنگ نیز حمایت شود.

انتهای پیام// م.ب
 

اختصاص کمک هزینه خرید کتاب توسط شهرداری به مدت ۱۰ روز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.