همایش تجلیل از مدیران برتر عرصه تولید در ساوه /سپاه و بسیج با همه توان در کنار تولیدکنندگان داخلی

در همایشی با حضور مسئولان کشوری از مدیران برتر عرصه تولید در ساوه تجلیل شد.

همایش تجلیل از مدیران برتر عرصه تولید در ساوه /سپاه و بسیج با همه توان در کنار تولیدکنندگان داخلیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همایش تجلیل از مدیران برتر عرصه تولید با حضور رئیس بسیج کارگری کشور مدیرکل اداره تسویه و امور ورشکستگی قوه قضاییه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در ساوه برگزار شد.

سپاه و بسیج با همه توان در کنار تولیدکنندگان داخلی

رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانه‌های کشور در این همایش گفت: سپاه و بسیج برای حمایت از صنایع و تولیدات داخلی، با همه توان و ظرفیت خود در کنار تولیدکنندگان داخلی قرار دارند و تولیدکنندگان کشور، مشکلات و راهکار‌ها را به خوبی می‌دانند، اما موضوع این است که باید برنامه و راهکار‌ها به موقع عملیاتی شود.

رعیتی فرد افزود: در دوران دفاع مقدس با ۵۰ کشور درگیر بودیم که قصد داشتند انقلاب را در نطفه خفه کنند، اما از زمانی که ظرفیت‌های مردمی و بسیج را به کار گرفتیم، موفقیت‌های ما در جنگ افزایش یافت و اکنون دشمن پس از ناکامی در جنگ سخت به ایجاد مشکل در زمینه تولید و تعطیلی کارخانه‌ها روی آورده است.

او اضافه کرد: امروز ظرفیت عظیمی در بخش صنایع کشور با بهره‌گیری از توان ۸۸ هزار واحد تولیدی ایجاد شده است که بسیاری از صنایع افزون بر تحمل مشکلات برآمده از تحریم، در داخل کشور نیز درگیر مصائبی، چون فرایند‌های پیچیده اداری بوروکراسی و اجرای نادرست برخی دستورالعمل‌ها هستند.

باید پشت سر رهبری باشیم تا در بخش اقتصادی بتوانیم مقابل دشمنان سربلند باشیم

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانه‌های کشور بیان کرد: شرایط امروز ایران در منطقه و غرب آسیا، ویژه است و همه باید پشت سر رهبری باشیم و فرامین معظم له را به کار گیریم تا همانند عرصه‌های امنیتی و نظامی در منطقه در بخش اقتصادی نیز بتوانیم مقابل هجمه‌های دشمنان سربلند باشیم.

او تصریح کرد:: فارغ از تعلقات جناحی و دولت ها، باید همه ارکان و مسئولان با همدلی در میدان حضور داشته باشند و با پرهیز از عافیت طلبی همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند، با روحیه بسیجی و جهادی نسبت به تقویت جبهه اقتصادی عمل کنند ومصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که این سازمان نیز عضوی از آن است، برای همه دستگاه‌ها الزام آور است و اجرا نشدن مفاد تصویب شده از موانع بازدارنده بر سر راه تولید محسوب می‌شود.

اجرای طرح حمایت از تولیدات و کالای ایرانی در سازمان بسیج کارگران و کارخانه‌های کشور

رعیتی فرد اظهار کرد: طرح حاتم (حمایت از تولیدات و کالای ایرانی) در سازمان بسیج کارگران و کارخانه‌های کشور با هدف معرفی کالا‌های ایرانی و ترویج فرهنگ استفاده از آن‌ها در جامعه اجرا می‌شود و در حوزه‌های دیگری مانند بازاریابی، مشتری مداری و... نیز در قالب طرح حاتم به تولیدکنندگان خدمات ارائه می‌شود و زمینه ایجاد نشاط در حوزه‌های تولیدی با اهدافی، چون رونق تولید، تثبیت اشتغال موجود و ممانعت از خروج ارز را هدف‌گذاری کرده ایم.

او گفت: با موافقت وزیر صمت، اکنون بسیج نیز عضوی از ستاد تسهیل در کشور است و در همه استان‌ها آماده خدمات دهی به تولیدکنندگان را داریم.

بسیج مانند چتری حمایتی عمل می‌کند

سرهنگ حجت الله دستجان فرمانده سپاه ناحیه ساوه هم گفت: رهبر انقلاب بهترین مدال افتخار را به بسیج داده اند، زیرا اندیشه بسیج و راهبرد آن در شکست دادن قدرت‌های استکباری موثر است و هرجا نیاز انقلاب ایجاب کند بسیج همواره حضور دارد و مانند چتری حمایتی عمل می‌کند.

سرهنگ دستجانی با بیان اینکه هر کسی که دلش برای خدمت به مملکت و مردم بتپد، بسیجی است، افزود: بسیج همیشه در سختی‌ها اعم از دفاع مقدس و بحران هایی، چون سیل و زلزله امتحان خود را پس داده است و تفکر این نهاد مقدس نیز بن بست شکنی است.

در پایان پایگاه بسیج شرکت پایدار چوب واقع در منطقه ویژه اقتصادی کاوه با حضور مسئولان و بسیجیان بخش صنعت آغاز به کار کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.