مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

بسیج مظهر مردم سالاری دینی است

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه بسیج مظهر مردم سالاری دینی است گفت: بصیرت بارزترین ویژگی یک بسیجی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در همایش ائمه جماعات، روحانیون و نخبگان و پیشکسوتان شهرستان آرادان گفت: بسیج نهادی است که پاکترین و وفادارترین انسان‌ها در راه اهداف عالی این ملت و به خوشبختی رساندن کشور دور هم جمع شده اند.

او با بیان اینکه قطار انقلاب به سرعت رو به پیشرفت است افزود: ما نباید از قطار انقلاب پیاده شویم چرا که هرکس از این قطار پیاده شد نابود شد.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مورد عنایت امام زمان (عج) است تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما به انقلاب امام زمان (عج) متصل می‌شود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم کشور علی الخصوص استان سمنان با بصیرت خود راهشان را از اغتشاشگران جدا کردند افزود: مردم کشور در روز‌های گذشته با حضور خود در راهپیمایی علیه آشوبگران بار دیگر حمایت خود را از مقام معظم رهبری اعلام کردند و نشان دادند همواره پشت نظام و انقلاب ایستاده اند.

او با بیان اینکه شما پیشکسوتان عمار‌های انقلاب هستید گفت: شما باید با حضور به موقع خود در میدان بصیرت مسیر حق را به مردم نشان دهید.

انتهای پیام / ر

انقلاب اسلامی مورد عنایت امام زمان (عج) است

برچسب ها: سپاه ، بسیج ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.