میرزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طرح اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خزانه داری کشوری به تصویب رسید

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: کلیلات طرح اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خزانه داری کشوری در کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون فرعی به تصویب رسید.

طرح اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خزانه داری کشوری به تصویب رسیدمیرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش گفت: امروز رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و گزارشی درباره فعالیت‌های آموزشی که این سازمان داشته است، ارائه دادند.

او افزود: پیشنهادی در جلسه امروز کمیسیون پیشنهاداتی مبنی بر اینکه کنکور علوم انسانی برای رشته‌های دیگر مانند معارف اسلامی و ... هستند مقداری تفکیک شود مطرح شد؛ در همین راستا قرار شد کمیته آموزش و پرورش به شورای سنجش و پذیرش کشور این موضوع را بررسی کرده و نتیجه را در اختیار کمیسیون آموزش مجلس بگذارند.


بیشتر بخوانید: بیانیه ۱۶۴ نفر از نمایندگان درباره تعیین تکلیف حذف سود مرکب در مجمع تشخیص


میرزاده با بیان اینکه امروز وزیر علوم نیز در کمیسیون آموزش مجلس حضور یافت، توضیح داد: یکی از نمایندگان سوالی مبنی بر احقاق حق تعدادی از پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان که مشکلاتی برایشان در امتحان پیش آمده بود مطرح کرد که قرار شد سازمان سنجش اگر این مشکل تایید شد، در راستای حل آن اقدام کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوال یکی دیگر از نمایندگان مبنی بر ندادن مجوز به افراد حقیقی، تصریح کرد: بنا شد این سوال نیز در وزارت علوم بررسی شود تا ببیند آیا می‌شود به افراد حقیقی مجوز داد یا خیر.

او با بیان اینکه طرح  اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خزانه داری کشوری به عنوان کمیسیون فرعی به ما ارجاع داده شده بود، گفت: در این اصلاحیه بحث توجه به بومی پذیری در استخدام ها بود که در این ماده آمده بود به استثنای تهران، استخدام در بقیه استان ها بومی شود که استثنای این ماده نیز از سوی کمیسیون آموزش رد شد ولی کل طرح به تصویب رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار