اکرمی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امضاءکنندگان نامه ۷۷ اصلاح طلب دشمنان استقلال و اقتدار ایران هستند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: امضاءکنندگان نامه مذکور، دشمنان استقلال و اقتدار ایران هستند که سلطه آمریکا را خدشه‌دار دیدند.

//////////////////////////////////حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به نامه ۷۷ نفر اصلاح‌طلب در حمایت از اغتشاشگران اظهار کرد: زمانی که قبل از انقلاب در قم طلبه بودم، پای منبر مرحوم مرتضی انصاری حضور داشتم، آقای انصاری روایتی مبنی بر اینکه تا زمان مرگ شیطان از مکر، توطعه و نیرنگ او ایمن نباش، بیان کردند.


بیشتر بخوانید: تکذیب نامه اخیر اصلاح‌‌طلبان توسط برخی از امضاکنندگان/ آیا تاج‌‌زاده جعل امضا کرده است؟!


اکرمی افزود: به برکت انقلاب اسلامی دو دسته افراد طیب، پاک، انقلابی، متدین، فداکار، آماده شهادت و افراد پلید، پست، خبیث، بی‌شخصیت و دشمن مشخص شدند؛ افراد دسته دوم را در داخل، خارج و همسایگی داریم که شامل آمریکا، اسرائیل، ارتجاع عرب، وابستگان داخلی، خاندان پهلوی و منافقان می‌شوند.

عضو جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: اینها (امضاءکنندگان نامه مذکور)، دشمنان استقلال و اقتدار ایران هستند، بلاخره این افراد سلطه غرب و قیمومت آمریکا را خدشه‌دار دیدند.

فعال سیاسی گفت: امروز شاهد این هستیم که آمریکا بزرگترین سفارتخانه را در عراق ایجاد کرده و در سوریه به دنبال پایگاه جدید است و رسماً اعلام می‌کند که دنبال بردن نفت از خاورمیانه است، آمریکا در هر جای دنیا که یک نقطه استراتژیک مانند آلمان و ژاپن پایگاه دارد.


بیشتر بخوانید: هر کسی از روی علم و عناد با انقلاب درافتاد، رسوا شده است


او با بیان اینکه آمریکا به دنبال منافع خود است، تصریح کرد: پادو‌های آمریکا به دنبال تامین خواسته‌های اربابشان هستند و ما خیلی نباید این مسئله (نامه ۷۷ نفر اصلاح طلب) را عجیب بدانیم، معتقدم در داخل کشور ابتدا باید وحدت صمیمی و جدی بین خودمان داشته باشیم، سپس کار کنیم و وجدان کاری خود را گسترش دهیم و از توطعه دشمن به عنوان یک فرصت استفاده کنیم، در این باره امام عسکری(ع) می‌فرمایند: هر بلایی که رخ می‌دهد درون خودش درس‌های آموزنده دارد.

اکرمی تصریح کرد: به وسیله خودِ تحریم می‌توانیم کمبود‌ها را جبران کنیم، ما در طول چهل سال انقلاب این مسائل را مشاهده کرده‌ایم و به همین دلیل باید موضوع اخیر (گرانی قیمت بنزین) را جدی بگیریم.


بیشتر بخوانید: نامه اصلاح طلبان با هدف پیدا کردن جایگاه اجتماعی بود


عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه باید بر آگاهی مردم بیافزایم، گفت: معتقدم برای حل مشکلات باید بر کارآمدی، انصاف و آمادگی مردم بیافزایم، همچنین سیستم تنبیه و تشویق را ایجاد کنیم، بنده راننده تاکسی را می‌شناسم که بعد از افزایش نرخ بنزین کرایه ۲ هزار تومانی خود را به هزار تومان کاهش داده است، اما متاسفانه برخی رانندگان به همین دلیل به جای ۲ هزار تومان، ۴ هزار تومان می‌گیرند.

فعال سیاسی عنوان کرد: برای مقابله با گرانی‌ها مشتری باید اعتراض کند و سازمان تعزیرات حکومتی نظارت خود را افزایش دهد، علاو بر موارد مذکور مردم هم باید در مصرف کالا‌ها صرفه جویی کنند، تا بتوانیم از بلایا بگذریم و سازندگی در کشورمان ایجاد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۰:۱۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
خدایش چرا اینجوری هستین شما؟
آخرین اخبار