بسته الحاقی بازی Call of Duty: Modern Warfare در راه است

شرکت اکتیویژن خبر از عرضه بسته الحاقی بزرگ بازی Call of Duty: Modern Warfare در ماه آینده میلادی داد.

بسته الحاقی بازی Call of Duty: Modern Warfare در راه استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اکتیویژن نزدیک به دو ماه پیش آخرین نسخه از مجموعه بسیار پرطرفدار Call of Duty با نام Call of Duty: Modern Warfare را وارد بازار کرد که طبق پیش بینی‌هالی انجام شده، این بازی توانست به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند و در حال حاضر توانسته است جایگاه برترین عناوین سال ۲۰۱۹ را از آن خود کند. اما شرکت‌های اکتیویژن و Infinity Ward به تازگی اعلام کردند که فصل اول و محتوای جدید این بازی به زودی عرضه خواهد شد.

از مواردی که قرار است در این بسته الحاقی در دسترس گیمرها قرار گیرد می‌توان به نقشه‌های چند نفره جدید که در نسخه‌های قبلی این بازی وجود داستند برای این عنوان بازسازی شده‌اند اشاره کرد؛ ظاهرا این نقشه‌ها در بازی MW1 که در سال ۲۰۰۷ عرضه شد وجود داشتند و شرکت اکتیویژن صرفا گرافیک آن‌ها را بالا برده است.

بسته الحاقی بازی Call of Duty: Modern Warfare در راه است

همچنین قرار است نقشه‌های جدید Gunfight نیز به بازی اضافه شود که وجود دو نقشه Crew Expendable و Atrium در بسته الحاقی مذکور تایید شده است. علاوه بر این اکتیویژن قصد دارد در این بسته الحاقی سلاح‌های جدید را نیز به بازی اضافه کند که یکی از آن‌ها RAM-7 است؛ این سلاح شبیه به سلاح TAR-21 در بازی Modern Warfare 2 است. سلاح دیگری که قرار است به بازی اضافه شود نیز Holger-26 خواهد بود که شبیه به سلاح G36C در بازی Modern Warfare 1 است.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی‌های ایرانی برتر استراتژیک و معمایی برای اندروید


در بسته الحاقی آینده بازی قرار است ماموریت های جدید Spec-Ops ، حالت جدید در بازی و نقشه جدید Ground War نیز وجود داشته باشد. طبق اعلام قبلی شرکت اکتیویژن این بسته الحاقی قرار است به صورت رایگان و در تمامی سیستم‌عامل‌های پشتیبانی کننده از بازی عرضه شود. بسته الحاقی مذکور قرار است در تاریخ ۳ دسامبر سال جاری در دسترس گیمرها قرار گیرد.

انتهای پیام/

عرضه بسته الحاقی جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار