ورود دو عنوان بزرگ دیگر به پلتفرم گوگل استادیا

شرکت گوگل به تازگی اعلام کرد که دو بازی Tomb Raider: Definitive Edition و Farming Simulator 19 نیز به طور رایگان در دسترس کاربران دارای اشتراک ویژه استادیا قرار گرفت.

ورود دو عنوان بزرگ دیگر به پلتفرم گوگل استادیابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند سالی است که شرکت‌های سازنده کنسول و سازندگان بزرگ فناوری روی سرویس استریم بازی کار می‌کنند؛ از این سرویس‌ها تا سال پیش خبری نبود اما شرکت‌های سازنده این پلتفرم چند ماه پیش جزییات پلتفرم خود را اعلام کردند و برخی از آن‌ها نیز سرویس استریم گیم خود را در اختیار گیمرها قرار دادند. یکی از شرکت‌های بزرگ در حوزه سرویس‌های استریم بازی، شرکت گوگل است که به تازگی پلتفرم مبتنی بر فضای ابری خود را در دسترس کاربران قرار داده است. روش استفاده از این پلتفرم نیز مانند سایر شرکت‌هاست و گیمر صرفا باید کنترلر مخصوص این شرکت را خریداری کرده و سپس دست به خرید اشتراک زند.

چندی پیش شرکت گوگل اعلام کرده بود که قرار است بازی‌های پرطرفدار و جدید نیز به پلتفرم این شرکت وارد شوند، اما این شرکت به تازگی اعلام کرده است که دو بازی Tomb Raider: Definitive Edition و Farming Simulator 19 نیز به عناوین دیگری مثل Destiny 2: The Collection و Samurai Shodown پیوسته‌اند و گیمرهایی که دارای اشتراک Pro باشند می‌توانند این بازی‌ها را بدون پرداخت هزینه اضافی اجرا کنند.

ورود دو عنوان بزرگ دیگر به پلتفرم گوگل استادیا

این دو بازی اولین بازی‌های الحاقی رایگان برای پلتفرم استایا هستند و طبق اعلام شرکت گوگل، این شرکت قصد دارد هر ماه بازی‌های رایگان جدیدی را برای گیمرهایی که اشتراک Pro این پلتفرم عرضه کنند. دو عنوان Tomb Raider: Definitive Edition  و  Farming Simulator 19 نیز عناوین بزرگی بودند که در روز عرضه پلتقرم استادیا در دسترس گیمرها قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی‌های ایرانی برتر استراتژیک و معمایی برای اندروید


همچنین افرادی که اشتراک این سرویس را خریداری می‌کنند، در صورتی که از این پلتفرم رضایت نداشته باشند حداکثر تا ۱۴ روز پس از خریداری اشتراک می‌توانند پول خود را پس بگیرند؛ البته صرفا در صورتی که کمتر از ۲ ساعت از طریق این پلتفرم بایز‌های رایانه‌ای را اجرا کرده باشند. طبق اعلام گوگل باید در هفته آینده نیز باید منتظر عرضه بازی رایگان دیگری از سوی این شرکت برای پلتفرم استادیا باشیم.

انتهای پیام/

عرضه دو عنوان رایگان برای کاربران Pro استادیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
کشورهای دیگه پیشرفت دارن ما التماس میکنیم نت وصل بشه
آخرین اخبار