محمد بنا: قولی برای مدال المپیک نمی‌دهم/ با همه توان تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: هیچ زمان قولی برای کسب مدال طلا در بازی‌های المپیک نداده ام.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی به میزبانی تهران قرار بود ۷ و ۸ آذر برگزار شود و با تصمیم کمیته اجرایی اتحادیه جهانی برگزار‌ی این رقابت‌ها به تعویق افتاد، در حالی که همچنان تاریخ جدید مسابقات مشخص نیست، فرنگی کاران با تصمیم محمد بنا در مرخصی بسر می‌برند.

در همین راستا محمد بنا سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی در خصوص برخی صحبت‌ها مبنی بر قول وی برای کسب مدال‌های طلا در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ اظهار داشت: هیچ زمان سعی نکردم دروغ بگویم، مسابقات المپیک نزدیک و شرایط هم سخت است، امکانات کمی هم داریم، اما ما جوانان بسیار خوبی داریم که به پیروزی‌های آن‌ها امیدوار هستیم.


بیشتر بخوانید: تاریخ‌های پیشنهادی ایران برای برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی اعلام شد


نایب قهرمان جهان تصریح کرد: شنیدم از طرف من برخی جا‌ها گفته شده قول دو یا چهار مدال طلا در المپیک را داده ام، اصلاً این طور نیست ما سعی و تلاش خود را می‌کنیم، اما با وجود کمبود امکانات و شرایط موجود و زمان کمی که در اختیار داریم من هیچ قولی نمی‌توانم به شما بدهم.

بنا تاکید کرد: تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که با همه وجود می‌جنگیم، برای رسیدن به موفقیت و شاد کردن دل مردم عزیز تلاش می‌کنیم، امیدوارم در این روز‌های سخت بتوانیم برای لحظه‌ای هم که شده شما را شاد کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از کشتی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار