کمیسیون انتخابات افغانستان:

تسلیم زورآزمایی نخواهیم شد و مطابق قانون وظیفه خود را انجام می دهیم

کمیسیون انتخابات افغانستان در واکنش به تظاهرات هواداران عبدالله تاکید کرد که این نهاد تسلیم زورآزمایی نخواهد شد.

تسلیم زورآزمایی نخواهیم شد و مطابق قانون وظیفه خود را انجام می دهیمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان در واکنش به تظاهرات روز جمعه هواداران عبدالله عبدالله در کابل اعلام کرد که این نهاد تسلیم زورآزمایی نخواهد شد و مطابق قانون وظیفه خود را انجام خواهد داد.

کمیسیون انتخابات افغانستان عبدالله عبدالله را متهم به انجام کار غیر قانونی کرده و تاکید کرد که این نهاد مطابق قانون عمل کرده و تسلیم فشارها نمی شود.

عصمت‌الله مل، معاون کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان گفت: «کمیسیون مستقل انتخابات با درنظر داشت قوانین نافذه کشور، قانون انتخابات، لوایح و طرزالعمل‌ها تمام کارهای خود را مطابق قانون انجام داده است.

گفتنی است که روز گذشته هزاران نفر از هواداران عبدالله عبدالله، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در اعتراض به آنچه که تقلب در انتخابات ریاست جمهوری می خوانند در کابل تظاهرات کردند.

تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری عبدالله عبدالله خواستار ابطال حدود 300 هزار رای هستند.

انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در تاریخ 6 میزان/ مهر برگزار شد اما اعلام نتایج ابتدایی آن تاکنون دو بار به تاخیر افتاده است. هنوز زمان مشخصی برای اعلام نایج ابتدایی انتخابات افغانستان اعلام نشده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار