آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در خراسان شمالی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از آغاز ثبت‌نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این فرآیند در فرمانداری‌های بجنورد، شیروان و اسفراین آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،ولی الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: داوطلبین ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۸ در روز‌های ۱۰ تا ۱۶ آذرماه به فرمانداری‌های مراکز حوزه انتخابیه استان ازجمله بجنورد، شیروان و اسفراین یا وزارت کشور و سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های خارجی مراجعه کنند.

حیاتی در خصوص ثبت‌نام داوطلبین انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری در استان افزود: داوطلبان کاندیداتوری در این انتخابات از ۱۵ الی ۲۱ آذرماه در ساعت اداری می‌توانند به فرمانداری مرکز استان یا وزارت کشور برای ثبت‌نام مراجعه و مدارک اعلام‌شده در اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور را ارائه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در ادامه به توصیه‌هایی پرداخت و خاطرنشان کرد: داوطلبین کاندیداتوری در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری ثبت‌نام خود را در روز‌های نخست انجام دهند تا مراکز ثبت‌نام نامزد‌ها تراکم و شلوغی بیش‌ازاندازه در روز‌های پایانی نداشته باشد.

او درباره حضور برخی افراد همراه داوطلبان گفت: فقط یک نفر می‌تواند همراه با داوطلب در محل ثبت‌نام حاضر شود و از ورود سایرین به‌عنوان همراه این فرد جلوگیری خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی ضمن هشدار به مدیران دستگاه‌های اجرایی برای استفاده از امکانات دولتی در جهت حمایت یا تخریب علیه فردی در انتخابات افزود: فعالیت مدیران رصد می‌شود و هیچ مدیر اجرایی حق دخالت در امور انتخابات در راستای حمایت یا تخریب داوطلبان ندارد و برابر هر اتفاقی برخورد لازم انجام می‌شود.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری به‌صورت همزمان در ۲ اسفندماه برگزار می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ر

آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در خراسان شمالی

برچسب ها: انتخابات ، مجلس ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.