عطایی: تیم ملی بدون دردسر المپیکی می‌شود / نگران رقابت‌های لیگ، پس از المپیکی شدنمان هستم

سرمربی تیم کاله آمل گفت: تیم ملی کشورمان بدون مشکل المپیکی می‌شود و مشکلی نخواهد داشت.

عطایی: تیم ملی بدیون دردسر المپیکی می‌شود / نگران رقابت‌های لیگ پس از المپیکی شدنمان هستمبهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله آمل پس از شکست تیمش برابر سایپا تهران در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: جا دارد این نتیجه و این بازی را به سایپا تبریک بگویم. آن‌ها در دریافت و دفاع خیلی خوب بودند و همین باعث شد امیر حسین حسینی مهاجمانش را تغذیه و ما را در دفاع دچار تزلزل کند. همچنین در ست دوم هم ما عملکرد خوبی نداشیم و سایپایی‌ها توانستند مهاجمان را کنترل کنند و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

او درباره تعطیلی لیگ برتر به دلیل اردو‌های آماده سازی بیان داشت: نمی‌دانم که چند بازیکنم به تیم ملی دعوت می‌شوند و باید چه کاری انجام دهم، نمی‌دانم به چه شیوه‌ای تمرین کنم. البته تصور می‌کنم المپیک و تیم ملی در اولیت است، اما باشگاه‌ها هم نیازهایی دارند. امیدوارم مسئولان و دوستان راهکاری پیدا کنند تا شرایط خوب باشد و تیمم شرایط عادی داشته باشد، چون قطعا وارد شرایط غیر طبیعی می‌شویم و این مسئله در ادامه به ما صدمه می‌زند.

سرمربی تیم والیبال کاله در ادامه افزود: پس از این تعطیلی نگران شرایط پس از این مسابقات هستم، به نظرم تیم صد در صد به المپیک می‌رود، زیرا رقبا برای ما تهدیدی نیستند، این که باید بعد از این مسابقات چه کنیم خودش مسئله است، اگر این مسابقات را به بعد از عید بیاندازیم یک مسئله است و اگر قبل از عید هم باشد که بازی‌ها تمام نمی‌شود. امیدوارم یک نشست منطقی باشد تا راهکار درست مشخص شود، اگر حالا به فکر این باشیم که برای مسابقات انتخابی المپیک آسیب نبینیم، باید برای پس از آن هم به چنین مسئله‌ای فکر کنیم که بازیکنانمان برای المپیک آسیب نبینند.

او افزود: صعود به المپیک برای ما مشکل نیست و صدر در صد به آن می‌رویم، نهایتا ممکن است در این راه ۲ ست از دست بدهیم، مطمئن هستم تیممان بدون دردسر می‌رود، اما مدعی هستیم و می‌خواهیم در المپیک نتیجه بگیریم و اگر نشود جای بحث دارد، به هر صورت اگر چنین کار منطقی صورت نگیرد ممکن است بعد از آن بازیکنان ما آسیب ببینند.  

عطایی درباره جلسه احتمالی گفت: امیدوارم لیگ فرم عادی خود را حفظ کند. برای من شرایط فرقی ندارد، زیرا تیمم را برای قهرمانی نبسته ام و به رده پائین جدول هم نمی‌رویم، اماشرایط برای تیم‌ها متفاوت است و ممکن است شرایط مختلفی به وجود بیاید، قطعا فشار غیر متعارف برای تیم‌هایی که ملی پوش زیاد دارند  را با مشکل رو به رو می‌کند و ممکن است آن‌ها آسیب بینند، تصور می‌کنم برای ۲ هفته مسابقات ادامه پیدا کند و فکر می‌کنم که تصمیم گرفه شده است، اما امیدوارم راهکاری پیدا شود و والیبال ما به روز‌های خیلی خوبش بازگردد و موفق باشد و در والیبال باشگاهی دچار آسیب نشویم.  


بیشتر بخوانید:

پیروزی سخت شهرداری‌ها برابر حریفان

شهنازی:‌ حسینی نشان داد که سن و سال مهم نیست/ بازیکن پیکان باید ۵ بازی محروم می‌شد


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی کاله پس از بازی برابر سایپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار