محمدی: کمیته فنی باشگاه‌ها باید درباره کیفیت فنی بازیکنان خارجی اعمال نظر کند/ تیم ملی امید ۴ بازی دوستانه انجام می‌دهد

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: کمیته فنی باشگاه‌ها باید درباره کیفیت بازیکنان خارجی آن‌ها اعمال نظر کند.

اکبر محمدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از حضور بازیکنان بی کیفیت خارجی در لیگ برتر فوتبال ایران بیان کرد: فکر می‌کنم پس از گذشت ۱۹ دوره از برگزاری لیگ برتر باید باشگاه‌ها کمیته فنی تشکیل داده و اعضای این کمیته صرف نظر از اینکه چه سرمربی‌ای روی نیمکت آن تیم نشسته است، دیدگاه خود را درباره کیفیت بازیکنانی که قرار است به تیم اضافه شوند ارائه بدهد، ورود و خروج بازیکنان و سرمربی را کنترل و اهداف فنی باشگاه را تنظیم کند.

او افزود: این مسائل در تمام دنیا تعریف شده است و کمیته فنی باشگاه‌ها در زمینه حضور بازیکنان خارجی مسئولیت دارد. متاسفانه با توجه به موجود بودن رویکرد نتیجه گرایی در فوتبال ایران و اینکه فوتبال ما به صورت کامل توسعه نیافته است، سال به سال شاهد تغییرات در تیم‌ها هستیم و همین امر سبب می‌شود افرادی که طبق روابط و مسائل دیگری برای مسند تصمیم گیری انتخاب می‌شوند نتوانند از دانش و تخصص بهره بگیرند.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم ملی امید در آستانه رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: به لطف خدا و با وجود تمام محدودیت‌هایی که در زمینه مالی داریم، فدراسیون فوتبال برای اینکه تیم امید بهترین شرایط اردویی و تدارکات را داشته باشد، تمام تلاش خود را به کار گرفته است. کادر فنی هم برنامه ریزی‌های زیادی انجام داده است. اکنون حمید استیلی و میرشاد ماجدی به عنوان نمایندگان تیم امید در کشور محل میزبانی بازی‌ها یعنی تایلند حضور دارند.

او درباره بازی‌های دوستانه آتی تیم ملی امید گفت: قرار است در اردوی قطر ۲،۳ بازی برگزار کنیم. شاید پیش از شروع رقابت‌های انتخابی المپیک هم یک دیدار دوستانه انجام بدهیم. البته حریفان مان تاکنون مشخص نشده اند.

محمدی درباره برگزاری مراسم گرامی داشت مرحوم پرویز دهداری گفت: از برگزار کنندگان این مراسم و تمام افرادی که برای پاسداشت یاد مرحوم دهداری زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. هر سال سعی می‌کنم در این مراسم حاضر شوم چراکه تلنگر و هشداری برای ما است تا بتوانیم ادامه دهنده راه اسطوره اخلاق فوتبال کشورمان باشیم. فلسفه مرحوم دهداری خیلی اهمیت دارد.

انتهای پیام/

اظهارات محمدی درباره تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار