رقابت‌های NBA؛

پیروزی نزدیک سن آنتونیو برابر هیوستن/ قهرمان فصل قبل بازنده بازی بزرگ برابر میامی

رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

پیروزی نزدیک سن آنتونیو برابر هیوستن / قهرمان فصل قبل بازنده بازی بزرگ برابر میامیبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال حرف‌های آمریکا  (NBA)  بامداد و صبح امروز با برگزاری چند دیدار در شرق و غرب آمریکا پیگیری شد و تیم‌های مدعی به مصاف یکدیگر رفتند. تیم های بسکتبال میامی و تورنتو رپتورز در مهم ترین دیدار کنفرانس شرق با هم بازی کردند که در پایان این دیدار جذاب و دیدنی تیم بسکتبال میامی موفق شد با نتیجه ۱۲۱ - ۱۱۰ برنده بازی باشد و جایگاه دوم کنفرانس شرق را تصاحب کند، تورنتو هم با این باخت در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند.  

لس آنجلس لیکرز هم در دیگر دیدار مهم امروز صبح به مصاف دنور رفت و در پایان با نتیجه ۱۰۵ - ۹۶ برنده شد تا جایگاهش را در صدرجدول کنفرانس غرب تثبیت کند، دیگر تیم لس آنجلسی یعنی لس آنجلس کلیرپرز هم بامداد امروز چهارشنبه به مصاف پورتلند رفت ۱۱۷ - ۹۷ به پیروزی رسید.

اورلاندو هم در یک بازی پر امتیاز موفق شد با نتیجه ۱۲۷ - ۱۲۰ از واشنگتن بگذرد، دیترویت هم ۱۲۷ - ۹۷ کلیولند را برد و سن آنتونیو هم در پر امتیاز‌ترین بازی امروز با نتیجه ۱۳۵ - ۱۳۳ هیوستن را برد.  

تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز با ۱۸ برد صدرنشین کنفرانس غرب است و میلواکی هم با ۱۸ برد در صدرکنفرانس شرق قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

پیروزی آسان لیکرز و شکست نزدیک بوستون مقابل دنور

پیروزی نزدیک اوکلاهاما برابر میلواکی / زور تورنتو به لس آنجلس لیکرز نرسید

پیروزی نزدیک شارلوت مقابل دیترویت / ادامه صدرنشینی لس آنجلس لیکرز و میلواکی در کنفرانس های غرب و شرق


انتهای پیام/ 

نتایج رقابت های بسکتبال  NBA 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.