معرفی ۱۰ مقاله برترهمایش ملی ناجای البرز

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس البرز: ۱۰ مقاله برتر در همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری مدظله العالی معرفی و از نویسنگان آن تجلیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریم رجبی، در حاشیه برگزاری همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری "مدظله العالی" که صبح امروز در ستاد پلیس البرز برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در این همایش که در سطح ملی و تمامی استان‌ها برگزار شده است افراد و نخبگان علمی حضوری فعال داشتند.

او افزود: ۵۸ نفر در قالب ۵۰ مقاله در این همایش شرکت کردند و پس از بررسی‌های دقیق و علمی ۲۰ مقاله از این بین به مرحله بعدی راه یافته و در پایان ۱۰ مقاله حائز رتبه برتر شدند.

حجت الاسلام رجبی با اشاره به رویکرد مثبت پلیس در تراز انقلاب اسلامی گفت: نیروی انتظامی همچنان که حافظ نظم و امنیت در جامعه است در زمینه‌های علمی نیز گام‌های بسیار مثبتی برداشته است و شاهد روزآمدی و ارتقا توان نیروی انتظامی در بسیاری از موضوعات علمی هستیم.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس البرز گفت: نفرات برتر این همایش به تهران معرفی خواهند شد تا در همایش ملی که قرار است در بهمن ماه امسال در سطح ناجا برگزار شود حضور داشته یابند.

او افزود: مشارکت خوبی در برگزاری این همایش از سوی نهاد‌های برون سازمانی از جمله دانشگاه، مراکز علمی و حوزه علمیه استان انجام شده که این موضوع شایسته تقدیر است و امیدواریم این همکاری‌ها بیش از پیش گسترش یابد.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان؛ عزیزالله شهبازی، استاندار البرز؛ سردار شعبانی، معاون تبلیغات ساعس ناجا و تعدادی از نخبگان و مسئولین استانی و همچنین ۲ تن از خانواده معزز ۲ شهید نخبه، شهید عباس معظمی گودرزی و شهید منوچهر عظیمی احمدآبادی حضور داشتند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.