ضرورت برگزاری مجامع سالانه هیئت‌های ورزشی

رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت برگزاری مجامع سالانه هیئت‌های ورزشی گفت : برنامه ریزی جهت برگزاری این مجامع بر عهده هیئت‌های ورزشی است .

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صیدی رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت برگزاری مجامع سالانه هیئت‌های ورزشی گفت : برنامه ریزی جهت برگزاری این مجامع بر عهده هیئت‌های ورزشی است و انتظار داریم در ماه‌های باقیمانده از سال همه هیئت‌ها در این زمینه اقدام کنند.

او گفت : براساس اساسنامه برگزاری مجامع هیأت‌های ورزشی وظیفه هیأت‌های ورزشی و مشخصا دبیر هیأت است و هیچ توجیهی در این راستا قابل قبول نیست و باید به صورت منظم و سالانه برگزار شود.

صیدی با اشاره به وظایف مجمع گفت: مجامع هیأت‌های ورزشی وظیفه بررسی و ارزیابی فعالیت هیأت‌های ورزشی را برعهده دارند و حتی برنامه‌های هیأت برای سال بعد نیز تشریح و تصویب می‌شود و باید به صورت منظم برگزار شود و هیچ مساله‌ای در این راستا قابل قبول نیست.

او افزود: برگزاری مجامع می‌تواند سبب شفاف‌سازی عملکرد هیأت‌ها شده و هرگونه سوءتفاهم را در عملکرد هیأت برطرف کند.

صیدی در خصوص حدود اختیارات این مجمع، گفت: برگزاری مجامع هیأت‌های ورزشی محلی قانونی و مناسب برای بررسی عملکرد هیأت‌های ورزشی است و انتظار داریم هیئت‌های ورزشی در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند، ضمن اینکه معاونت ورزش اداره کل نیز در اینخصوص نظارت جدی خواهد داشت .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار