آمادگی ۱۳ پایگاه هلال احمر و امداد رسانی به ۵۷۲ نفر گرفتار در برف

جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به عنوان یکی از دستگاه‌های امداد رسان در جریان بارش‌های این هفته به امدادرسانی به افراد گرفتار در برف و کولاک پرداخت و اکیپ‌های خود را برای فعالیت در زمستان تجهیز و آماده کرده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به عنوان یکی از دستگاه‌های امداد رسان در جریان بارش‌های این هفته به امدادرسانی به افراد گرفتار در برف و کولاک پرداخت و اکیپ‌های خود را برای فعالیت در زمستان تجهیز و آماده کرده است به طوریکه مدیرعامل این جمعیت خبر داد که پرسنل امدادی هلال احمر شنبه شب به ۵۷۲ گرفتار در برف امدادرسانی کردند.

فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه با بیان اینکه بین مسافران این خودرو‌ها اقلام خوراکی توزیع شد، گفت : همچنین در محور‌های حمیل به ایلام و روانسر به پاوه نیز اقلام خوراکی به ترتیب بین ۶۱ و ۲۶ نفر توزیع شد.

او با بیان اینکه ۶ نفر در محور گیلانغرب به روانسر به دلیل سرمازدگی به بیمارستان منتقل شدند، گفت: پنج فقره تصادف در محور‌های بیستون به کرمانشاه، سرپل‌ذهاب به قصرشیرین، کرمانشاه به اسلام آبادغرب و سنقر به میانراهان نیز رخ داد که در مجموع عملیات رهاسازی برای ۹ نفر انجام شد.

او افزود: در عملیات شب گذشته ۱۵۰ نفر از پرسنل هلال احمر در قالب ۱۰ تیم، ۱۸ دستگاه آمبولانس و ۱۵ خودرو امدادی به کار گرفته شدند.

او به طرح زمستانی هلال احمر اشاره کرد و گفت: چهار هزار نفر روز نیرو در قالب این طرح پای کار خواهند بود و در زمینه امداد و نجات بخصوص کمک به خودرو‌های گرفتار در برف و حوادث فعالیت دارند.

او افزود: ۱۳ پایگاه ثابت، سه پایگاه موقت، ۱۵ پایگاه شهری، ۲ پایگاه امداد کوهستان و یک پایگاه امداد هوایی هلال احمر در قالب این طرح آماده خدمات‌دهی به مردم هستند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار