داستان خیانت زرینچه به مرحوم ناصر حجازی

سرپرست تیم فوتبال استقلال به شعار‌های هواداران این تیم واکنش نشان داد.

داستان خیانت زرینچه به مرحوم ناصر حجازیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به استقلال خدمت کردم و خدمتم هم صادقانه بود، اما متاسفانه بعضی از دوستان که سال‌ها مسئولیت داشتند دست به هر کاری می‌زنند. این افراد اگر عاشق استقلال بودند کمک می‌کردند. تیم من ۹۰ دقیقه فحاشی شنیده و با روحیه خراب مقابل پیکان بازی کرده و بازیکنان از اتفاق ناراحت بودیم و شوکه شدیم و نمی‌توانستیم عقب نشینی کنیم و باید بازی می‌کردیم. افراد زیادی آمد و رفتند، اما پرچم استقلال همیشه بالا است.

او ادامه داد: ما باید یاد بگیریم زمان‌هایی که این انفاقات رخ می‌دهد البته این اتفاقات در گذشته هم بوده است باید از تیم حمایت کنیم. متاسفانه من این موضوع را ندیدم و فحاشی‌ها نشان می‌دهد این افراد خطی عمل کنند و دشمنان استقلال هستند.

زرینچه درباره اینکه غفوری گفته این موضوعات به افتضاحات مدیریتی بر می‌گردد گفت: در این شکی نیست. من از ارتباطاتی که بین باشگاه و استراماچونی بوده بی اطلاع هستم. برای من زرینچه هم قابل قبول نیست چه برسد به هوادار. ما می‌دانستیم وقتی مربی خارجی می‌آوریم باید به او بهترین امکانات را بدهیم، اما می‌گذاریم دقیقه ۹۰. این مربیان مثل امثال من و قلعه نویی و دیگران نیستند که بگویید حالا حقوق باشد برای ۶ ماه دیگر. مربیان خارجی پولشان را می‌خواهند و فکر می‌کنم مدیریت ضعیف عمل کرد که این اتفاقات افتاد. استراماچونی گفته اگر مشکلات حل شود بر می‌گردم که امیدوارم همین طور باشد.

او درباره اینکه مدیران با مجیدی وارد مذاکره شدند گفت: من از این موضوع خبری ندارم، اما نظر خود زرینچه یک دو سه استراماچونی است.

زرینچه گفت:من اگر به ورزشگاه اومدم به خاطر عشقم استقلال است. این حق من نبود که بگویند زرینچه حیا کن رها کن.

او درباره اینکه زرینچه به حجازی خیانت کرده گفت: دقیقه ۶۵ - ۷۰ مقابل سایپا آقای حاجیلو به من گفت حجازی می‌گوید برو دفاع آخر باید که من گفتم من خسته شدم و من را بیرون ببرید. آیا این خیانت است؟ وقتی می‌گویم خستم این اسمش خیانت می‌شود؟ اتفاقی نیفتاده بود و قدری از فردوسی پور گله دارم. عین حقیقت است و بعد بازی حجازی من را کنار گذاشتند و مدیران به من زنگ زدند که گفتند حجازی را می‌خواهیم کنار بگذاریم و منم گفتم بازیکن هستم و وقتی او را آوردید مگر از من اجازه گرفتید که حالا موقع رفتن از من سوال می‌کنید. گفتم من بازیکن باشگاه هستم و بازیکن شخص نیستم.

او ادامه داد:از من پرسیدند نظرت چیست حجازی را کنار بگذاریم. از طرفی قبل از بازی‌های آسیایی حجازی را کنار گذاشتند و تنها کسی که پشتش ایستاد من بودم و گفتم حجازی غمت نباشد خودرو را می‌فروشیم و تیم را به اردو می‌بریم که حجازی به من زنگ زد و گفت موضوع حل شد. بعد یک راست به منزل حجازی رفتم و خانواده او شاهد هستند و همانجا به مرحوم گفتم مدیران قصد برکناری شما را دارند که حجازی گفت جواد می‌دانم. حجازی گفت جواد با تمام وجود برو سر تیم چرا که تیم برای ما است و اولین تمرین هم اتیلا حجازی بود و به بچه‌ها گفتم بلزی‌های پیش رو بازی کنید و هر بازیکنی هم علیه حجازی حرف بزند اخراجش می‌کنم. به بازیکنان گفتم چند بازی را به عشق استقلال و حجازی بازی می‌کنیم که از ۵ بازی ۴ برد و یک مساوی آوردیم و این چیزی است که بین من و ناصر بوده است.

او ادامه داد:روز و شب‌های خوبی را با ناصر حجازی داشتم و قهرمانی‌های زیادی را با هم تجربه کردیم و عاشق همدیگر بودیم. من اصلا با شعار‌ها کاری ندارم و به عشق هواداران کارمان را ادامه می‌دهیم و بعد‌ها علیه این آقایان حرف می‌زنم، اما الان، چون مسئولیت دارم به کارم ادامه می‌دهم.

او درباره تعویض استقلال گفت:غفوری به من گفت میلیچ پایش درد می‌کند و ما هم می‌خواستیم مسعود را ببریم که میلیچ گفت در بازی می‌مانم. غفوری کاملا با ما همکاری کرد. آن‌ها بچه‌های با غیرتی هستند و به نظرم باشگاه باید بیش‌تر از این‌ها برای بچه‌ها وقت بگذارد. امیدوارم برای کمک به استقلال باشم و هستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
دیروز بازی دیروز اگر تماشاگران شعارهای "حیا کن و رها کن " رو نمیگفتن ... تیم استقلال راحت سه امتیاز بازی رو میگرفت ... تمرکز بازیکنها رو با این شعار خود هوادارهای تیم بهم ریختن ... این شعارها هاشیه تیم رو زیاد میکنه ... باید جمع بشه ... از راه معقول تری اعتراض رو باید اعلام کرد که به تیم لطمه نخوره
آخرین اخبار