لیگ برتر بسکتبال؛

برتری کرمانی ها مقابل سربازان لیگ برتری در نبرد قعرنشینان

تیم‌های نیروی زمینی و مس کرمان در هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال به مصاف هم رفتند.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار‌های هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال ایران از ساعت ۱۶:۰۵ دقیقه امروز (پنج شنبه) تیم رده دوازدهمی نیروی زمینی به مصاف مس کرمان قعرنشین در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی به مصاف هم رفتند.

با توجه به غیبت محمد ایزدپناه، هدایت تیم نیروی زمینی در اختیار رستمی دستیار او بود و محمد کسایی پور هم سرمربیگری نارنجی پوشان کرمانی را عهده داشت.

برتری کرمانی ها مقابل سربازان لیگ برتری در نبرد قعرنشینان

کوارتر اول این بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود مس به اتمام رسید.

در کوارتر دوم بازیکنان نیروی زمینی اختلاف را کرده و ۱۰ دقیقه دوم را با حساب ۲۲ بر ۱۸ به سود خود تمام کردند تا در نهایت مس با نتیجه ۴۳ بر ۴۲ به رختکن برود.

در ۱۰ دقیقه سوم این بازی بازیکنان مس بار دیگر اختلاف امتیازی را بیشتر کرده و این کوارتر را با نتیجه ۲۴ بر ۱۹ به سود خود تمام کردند تا نتیجه ۶۷ بر ۶۱ به نفع کرمانی‌ها شود.

برتری کرمانی ها مقابل سربازان لیگ برتری در نبرد قعرنشینان

کوارتر چهارم این دیدار به شکل جذابی پیگیری شد. تا آخرین دقیقه این زمان، بازی با نتیجه ۷۷ بر ۷۶ به سود مس در جریان بود، اما در یک دقیقه پایانی پرتاب سه امتیازی بازیکن این تیم اختلاف را به ۴ امتیاز افزایش داد تا در نهایت با وجود برتری ۱۵ بر ۱۳ نیروی زمینی در این کوارتر، مس بازی را با نتیجه ۸۰ بر ۷۶ ببرد.

حسین ذاکری با کسب ۲۴ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن نیروی زمینی و محسن توانا، کاپیتان مس با ۲۰ امتیاز بهترین بازیکن کرمانی‌ها بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار