نیت خالص برای خدمت به مردم ویژگی شایسته منتخبان مردم

امام جمعه موقت رشت: خدمت خالصانه به مردم، مهمترین ویژگی برای انتخاب یک نماینده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی امام جمعه موقت رشت، در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلای امام خمینی این شهر، با اشاره به اینکه انتخاب افراد شایسته برای نشستن بر کرسی قانونگذاری از وظایف و مسوولیت‌های مهم و اساسی مردم است گفت: مردم با انتخاب درست خود در انتخابات پیش رو باید تلاش کنند مجلسی شایسته و در تراز انقلاب بسازند.

او تاکید کرد: کسی که بدون توجه به خود سازی به دنیای سیاست واردشده و ریاست را به هر قیمتی به دست بیاورد، خدمت را اولویت خود نمی‌داند.

طیبی در ادامه، با اشاره به ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حوزه و دانشگاه به عنوان دو پایگاه اصلی و تاثیرگذار در ایجاد محتوا در مسیر پیشرفت انقلاب و تثبیت آن در کنار هم بوده و با اتحاد خود بسیاری از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی کرده اند.
امام جمعه موقت رشت، همچنین به ساخت سریال وارش در استان گیلان و پخش آن از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی اشاره و با تاکید بر سوابق درخشان و فرهنگ شامخ و تاثیرگذار گیلانیان خاطرنشان کرد: مسوولان و تهیه کنندگان چنین برنامه‌هایی باید از دقت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار باشند تا هیچ گونه شائبه‌ای برای هیچیک از هموطنانمان پیش نیاید.

حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی، با قدردانی از مسولان صداوسیمای مرکز گیلان به دلیل شنیدن و انعکاس نظرات و خواسته‌های بخشی از مردم استان، از افرادی که این نظرات را در جوی آرام و مسالمت آمیز بیان کرده و به سودجویان و فرصت طلبان اجازه نفوذ و سوءاستفاده ندادند نیز قدردانی کرد.

امام جمعه موقت رشت در پایان به روز حمل و نقل و رانندگان اشاره کرد و افزود: فعالان این عرصه، به عنوان نیرو‌های محرکه جامعه در عین گمنامی کار بزرگ و مهمی را به سرانجام می‌رسانند.

انتهای پیام/آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.