اطلاعات جدید Reno3 Pro 5G اوپو فاش شد

به تازگی جدیدترین اطلاعات نسل جدید گوشی اوپو با نام Reno3 Pro 5G در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش بود که اطلاعات تازه‌ای از گوشی جدید اوپو با نام Reno3 در فضای مجازی منتشر شد. نسخه پرو 5G این دستگاه در ۲۶ دسامبر می‌آید تا لبه خمیده خود و حفره‌ای که درون صفحه نمایش آن در سمت چپ قرار دارد را به رخ بکشد. اکنون توسط تصاویر فاش شده از این دستگاه ما می‌توانیم متوجه شویم که صفحه نمایش این گوشی دارای نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی است.

گوشی جدید اوپو در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود

گوشی Reno3 5G Pro توسط یک نسخه غیر 5G و همچنین یک مدل معمولی همراهی می‌شود. البته نباید نسخه 5G مدل معمولی را فراموش کنیم، زیرا جمع خانوادگی آن‌ها این گونه کامل می‌شود. اوپو حتی طراحی این مدل‌ها را فاش کرده و اکنون تائید کرده است که این گوشی‌های جدید در چهار رنگ مختلف عرضه خواهند شد. این رنگ‌ها که خانواده Reno3 را به با آن در بازار خواهیم دید به ترتیب سفید، سیاه، آبی و آفتابی (ترجمه شده توسط دستگاه از زبان چینی) خواهد بود.

مشخصات داخلی اعضای خانواده Reno3

علاوه بر مواردی که در بالا اعلام شد، اوپو تائید کرده است که Reno3 دارای یک باتری ۴۰۳۵ میلی‌آمپری خواهد بود که ۱۰ میلی‌آمپر بیشتر از باتری که در نسخه پرو استفاده شده انرژی دارد. به هر حال هر دوی این گوشی‌ها با شارژر سریع VOOC 4.0 همراه خواهند بود.

اطلاعات جدید Reno3 Pro 5G اوپو فاش شد


بیشتر بخوانید: گوشی جدید اوپو، باریک‌ترین گوشی 5G 


گوشی Reno3 و Reno3 پرو 5G همچنین در سایت JD.com دیده شده‌اند. تصاویر رندر‌های رسمی آنان در رنگ‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم بارگذاری شده است. همچنین در این فهرست مشخص شد که ما قرار است سه پیکربندی مختلف برای این گوشی‌ها داشته باشیم که آن‌ها عبارتند از ۸/۱۲۸ گیگابایت، ۱۲/۱۲۸ گیگابایت و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت.

اطلاعات جدید Reno3 Pro 5G اوپو فاش شد

فهرست مدل غیر پرو این دستگاه اعلام می‌کند که قطر این گوشی ۷.۹۶ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۱ گرم خواهد بود. این مسئله نشان می‌دهد این دستگاه ۱۰ گرم سنگین‌تر و ۰.۲۶ میلی‌متر قطورتر از نسخه پرو است. در ادامه این فهرست، تائید می‌شود که Reno3 دارای یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی است. البته این مسئله کمی ما را غافلگیر کرد، زیرا در سایت TENAA دوربین یاد شده ۴۸ مگاپیکسلی بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار