سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در پست فارس عملیاتی شد

مدیرکل پست فارس گفت: با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود، واگذاری امور به بخش خصوصی و ارتقاء بهره وری عملا سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این مجموعه محقق شده است.

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در پست فارس عملیاتی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن مفتح روز یکشنبه در جمع شماری از فعالان اقتصادی استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در همین راستا پست فارس در قالب تفاهم نامه‌هایی با بخش خصوصی زمینه اشتغال جوانان را فراهم کرده است.

او با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های موجود یکی از مهمترین گام‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی در جهت رشد اقتصادی محسوب می‌شود گفت: پست فارس از ظرفیت‌های دست نخورده استفاده کرده تا زمینه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری بیش ازپیش فراهم شود.

مدیرکل پست فارس ادامه داد: پست در شهرستان‌های فارس نیز این قابلیت را دارد که از سرمایه‌هایی که در اختیار دارد حداکثر بهره برداری را نموده و مسیر توسعه را با سرعت بیشتر بپیماید.

او تصریح کرد: کار جدیدی را در حوزه اشتغالزایی، کسب وکار، اینترنتی و توانمند سازی بخش خصوصی در استان فارس آغاز کرده ایم و تلاش می‌شود این مهم در تمام استان فراگیر شود.

مفتح ادامه داد: پست فارس در سایه همین برنامه ریزی، همکاری، همراهی درجهت اقتصاد مقاومتی گام برداشته و آنرا ادامه می‌دهد.

او اظهار داشت: منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مردمی است و ما این سیاست در استان فارس را برمحور همگرایی، هم افزایی، توانمندسازی برای تعالی اقتصادی با بهره گیری از توان بخش خصوصی اجرا می‌کنیم.

 مفتح تاکید کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبری و برنامه‌های محوری پست، الحمدالله بخش خصوصی همراه و در صحنه است.
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار