برگزاری مهرواره شعر آفرینش در مازندران

دومین دوره مهرواره شعر آفرینش با شعار آینده را باید ساخت،زمستان امسال در مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عالمه میرشفیعی کارشناس آفرینش‌‍‌های ادبی کانون مازندران  گفت:دومین دوره مهرواره شعر آفرینش (برگزیدگان انجمن‌های ادبی کشور) با شعار آینده را باید ساخت در زمستان امسال در استان برگزار خواهد شد.

او افزود: فراخوان این مهرواره آبان ماه امسال به سراسر مراکز فرهنگی هنری استان ارسال شد و ۵۸ اثر شعر در بخش اعضای نوجوان به دبیرخانه استانی رسید.

عالمه میرشفیعی گفت: این برنامه ویژه اعضای ارشد و کارگاه‌های ادبی اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون در گروه سنی ۱۴ تا ۲۲ سال است.

او افزود: از میان ۵۸ اثر رسیده به دبیرخانه ۱۲ اثر به عنوان منتخب استانی از سوی هیات داوران انتخاب و به دبیرخانه مرکزی ارسال می‌شود.

مهرواره شعر آفرینش، هم‌نشینی اعضای کانون و فرصتی برای تبادل تجربه‌ها و یادگیری گروهی و مشاهده مشارکتی اعضای نوجوان و ارشد کانون است که از دل کارگاه‌های ادبی و هنری برخاسته‌اند تا در این رویداد غیر رقابتی گردهم آیند و آثار خلاق خود را ارایه کنند.

براساس این فراخوان آثار شعری این مهرواره، با موضوع‌هایی از جمله راه‌های زندگی بهتر و سالم‌تر، تمرین زندگی، حال خوش زندگی، آینده از نگاه نوجوانان و موضوع آزاد و در بخش ویژه با عنوان شعر طنز در تمامی قالب‌های شعر فارسی بوده است.

نخستین مهرواره شعر آفرینش اسفندماه پارسال با حضور اعضای برگزیده‌ی انجمن‌های ادبی سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.