استقبال چشمگیر کاربران از نرم افزار Disney+

یکی از وب سایت‌های تحلیل نرم افزار به تازگی اعلام کرده است که نرم افزار Disney+ تاکنون بیش از ۲۲ میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است.

استقبال چشم‌گیر کاربران از نرم افزار Disney+به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Disney حدود یک ماه پیش سرویس استریم فیلم خود را در دسترس کاربران قرار داد که به دلیل وجود عناوین بسیار پرطرفدار در آن با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شد و کاربران زیادی اقدام به خرید اشتراک از این سرویس جدید و نوپا کردند. به تازگی نیز اطلاعاتی از سوی یکی از وب سایت‌های تحلیل نرم افزار درباره این سرویس منتشر شده است که نشان می‌دهد نرم افزار مربوط به سرویس Disney+ که همزمان با در دسترس قرار گرفتن سرویس Disney+ وارد فروشگاه‌های موبایلی شد، بیش از ۲۲ میلیون بار توسط کاربران بارگیری شده است که این آمار برای یک سرویس استریم فیلم رقمی بسیار بالا حساب می‌شود و هیچ کدام از تحلیل‌گران انتظار این حجم از بارگیری نرم افزار Disney+ را نداشتند.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی یکی از وب سایت‌های نرم‌افزار‌های موبایلی اعلام کرده است که این برنامه از زمان انتشار بیش از ۲۲ میلیون بار بارگیری شده است و روزانه بیش از ۹.۵ میلیون دستگاه از آن استفاده می‌کنند.

استقبال چشم‌گیر کاربران از نرم افزار Disney+

لازم به ذکر است که مشخص نیست که چه مقدار از این آمار مربوط به بارگیری نرم افزار Disney+ روی تلفن‌های همراه و تلویزیون‌های هوشمند است. همچنین آماری از میزان استفاده از نسخه وب یک سرویس نیز فعلا منتشر نشده در حال حاضر سرویس Disney+ رقیب اصلی سرویس قدیمی Netflix بوده و استقبال بالای کاربران از این سرویس باعث نگرانی بسیار بالای سرویس Netflix شده است. عوامل اصلی Netflix نیز به تازگی اعلام کرده‌اند که ما باید سرعت پیشرفت خود را بالا ببریم و باید خدماتی که به کاربران ارائه می‌دهیم را افزایش دهیم. از طرفی هم دو برابر بودن هزینه اشتراک سرویس Netflix نسبت به دیزنی پلاس نیز یکی دیگر از عوامل استقبال بالا از سرویس دیزنی پلاس است.


بیشتر بخوانید: بازی Nioh 2 بالاترین امتیازها را از سوی کاربران گرفت


به تازگی نیز انیمیشن‌های جدید Frozen 2 و The Rise of Skywalker به سرویس استریم دیزنی اضافه شده است و کاربران می‌توانند با خرید اشتراک ماهیانه نزدیک به ۷ دلاری از خدمات این سرویس با کیفیت حداکثری 4K استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، دیزنی ، Netflix ، Disney
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار