گزارش تخلف افزایش بها داشتیم

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه گفت : پس از افزایش قیمت بنزین کرمانشاه جزء معدود شهر‌هایی بوده که افزایش کرایه تاکسی نداشته است

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سجاد سلیمانی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه گفت : پس از افزایش قیمت بنزین کرمانشاه جزء معدود شهر‌هایی بوده که افزایش کرایه تاکسی نداشته است، البته ممکن است شمار محدودی از رانندگان قانون مدار نباشند و مرتکب تخلف اضافه دریافت کرایه شوند.

او گفت : به طور اکید پس از اجرای طرح سهمیه بندی سوخت، هیچ گونه افزایش قیمت کرایه در کرمانشاه نداشته ایم، خواسته نمایندگان تاکسیرانی نیز این بوده که هیچ گونه افزایش کرایه نداشته باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه گفت: به منظور برخورد با رانندگان متخلف از بازرسین سازمان خواسته شده که برابر مقررات برخورد کنند.

سلیمانی گفت: همشهریان هرگونه موارد انتقاد و پیشنهاد را از طریق سامانه ۱۳۳ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با افراد متخلف برخورد شود.

او گفت: پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین ۱۷ مورد تخلف افزایش بها از سوی رانندگان کرمانشاهی گزارش شده است.

سلیمانی با تاکید بر اینکه بیشتر رانندگان مذکور برای نخستین بار مرتکب تخلف اضافه دریافت شدند، گفت: برابر مقررات با رانندگان متخلف بار اول در قالب درج تخلف درپرونده، بار دوم معرفی به تعزیرات حکومتی و بار سوم معرفی به کمیته انضباطی برخورد می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.