افتتاح پاسگاه انتظامی روستای سکهور فهرج

پاسگاه انتظامی روستای سکهور بخش نگین کویر فهرج با حضور سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان، شمس الدینی مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم افتتاح پاسگاه انتظامی سکهور بخش نگین کویر گفت: با توجه به محرومیت این منطقه، اکیپ‌های بهداشتی و درمانی به این منطقه اعزام خواهند شد.

او با اشاره به رهنمود‌های مقام عظمای ولایت درباره نیروی انتظامی بیان داشت: هیچ سازمانی مثل نیروی انتظامی گسترده نیست، به طوری که خدماتش در منظر مردمست و در عرصه امنیت در تمام نقاط کشور حضور داشته است.

سردار ناظری افزود: پلیس در خدمت و یار عامه مردم و خدمتگذار آنهاست و اقتدار توام با مهربانی و محبت دارد.

 او تصریح کرد: پلیس در حوزه امنیت با اقتدار با مخلان امنیت برخورد می‌کند و امنیت خط قرمز پلیس است و برای خدمتگذاری به مردم رفعت و جوانمردی سرلوحه کار ماست.

سردار ناظری به افتتاح این پاسگاه در منطقه محروم سکهور اشاره کرد و بیان داشت: این پاسگاه مرجع خدمت به مردمست و برای خدمات رسانی به مردم راه اندازی شده است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی، امام جمعه فهرج  نیز امنیت امروز را به برکت وجود ولایت و رهبری دانست و با اشاره به نقش ولایت و رهبری در ایجاد امنیت، بیان داشت: اغتشاشات اخیر به برکت، ولی فقیه خنثی شد.

او در بخش دیگری از سخنانش با تجلیل از خدمات غلامرضا بهروزه، فرمانده انتظامی این شهرستان، وی را مدیری لایق، شایسته و مردمی عنوان کرد و گفت: امروز استقبال مردم از نیروی انتظامی نشانه‌ی مردمی بودن این نهاد است.

 

مولوی عبیدالله شهیکی، امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر هم ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی پاسگاه سکهور بخش نگین کویر گفت: آرزوی دیرینه مردم سکهور محقق شد و امروز مردم این منطقه خوشحالند.

او حضور گسترده و پرشور مردم در این مراسم را عشق به رهبری و امام دانست و افزود: مردم با حضورشان مشت محکمی به دهان یاوه گویانی می‌زنند که علیه رهبری و امام تبلیغ می‌کنند.

 امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر تصریح کرد: امروز امنیت در کشورمان بزرگترین نعمت است که باید قدر این امنیت را بدانیم.

او بیان داشت: اهل سنت بخش نگین کویر در کنار انقلاب و رهبری بوده اند و خواهند بود و امروز به نمایندگی اهل سنت اعلام می‌کنم، زن و مرد اهل سنت همواره در خدمت و پشتیبان انقلاب و رهبری خواهند بود.

 

غلامرضا بهروزه فرمانده انتظامی فهرج در مراسم راه اندازی پاسگاه انتظامی سکهور بخش نگین کویر با اعلام اینکه روستای سکهور در ۳۰ کیلومتری شرق شهرستان فهرج قرار دارد، گفت: پاسگاه انتظامی روستای سکهور بخش نگین کویر فهرج به ۲۷ پارچه آبادی و جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر خدمات رسانی خواهد کرد.

او قاچاق سوخت و قاچاق اتباع بیگانه را از مشکلات این منطقه دانست.

 

امیر باقری زاده رئیس شورای تامین شهرستان فهرج نیز در این مراسم گفت: فرمانده انتظامی این شهرستان مردم دار است و تعامل خوبی با اعضای شورای تامین و معتمدین دارد.

فرماندار فهرج در ادامه به جلسات صلح و سازش در این شهرستان اشاره کرد و گفت: جلسات صلح و سازش با محوریت امام جمعه انجام می‌شود و دهیاران نیز مشکلات را منتقل می‌کنند.

او از آغاز ساخت عملیات ساختمان کلانتری فهرج خبر داد و خواستار تسریع در اخذ مجوز پاسگاه روستای رحمت آباد شد.

 

فرماندار فهرج با اشاره به تلاش‌های شادروان حسین جوادنیا، بخشدار سابق بخش نگین کویر در جهت راه اندازی پاسگاه سکهور افزود: شادروان جوادنیا برای راه اندازی پاسگاه سکهور تلاش زیادی کرده است.

او از تجهیز ساختمان ایستگاه پلیس راه فهرج  ـ زاهدان در ورودی شهر فهرج خبردارد و از فرمانده انتظامی استان خواست: این مکان به صورت موقت راه اندازی شود و خواستار دریافت مجوز این ایستگاه شد.

فرماندار فهرج با اشاره به اینکه شهرستان فهرج با ۵ هزاز کیلومتر وسعت در شرقی‌ترین نقطه استان قرار دارد و این شهرستان نقطه ورودی به استان کرمان است، خواستار راه اندازی ایست بازرسی دائم در منطقه شورگز شد.

در پایان این مراسم نیز مردم روستای سکهور بخش نگین کویر با اهدای لوح از طرف سران طوایف از تلاش‌های سردار ناظری و سرهنگ غلامرضا بهروزه به منظور راه اندازی پاسگاه سکهور تجلیل کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میترا
۰۸:۳۲ ۳۰ شهريور ۱۴۰۰
عالیه
آخرین اخبار