علت انصراف تیم‌های آمریکا و روسیه برای شرکت در مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان

تاریخ برگزاری مسابقات،علت اصلی انصراف تیم‌های آمریکا و روسیه برای شرکت در مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، کوروش بهادری مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: در ابتدا قرار بر این بود تا این دور از مسابقات در زمان جلوتر برگزار شود و دو کشور مذکور نیز به صورت شفاهی برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند.

بهادری افزود:، اما بعد از اینکه برگزاری مسابقات به تعویق افتاد و از آنجاییکه مسابقات کشتی ۲۰۲۰ توکیو نیز مرداد ماه سال ۹۹ برگزار می‌شود این کشور‌ها برای اینکه کشتی گیران آن‌ها دچار مصدومیت نشوند و یا اینکه مورد محک حریف‌های خود قرار نگیرد، در این دور از مسابقات شرکت نکردند.

او  گفت: ظرفیت فروش بلیط برای ۷۰۰ نفر است و این بلیط فروشی جنبه درآمدی نخواهد داشت و هزینه بلیط‌ها به حساب باشگاه اترک خراسان شمالی واریز می‌شود.

بهادری ادامه داد: برای نهایی سازی قیمت بلیط مسابقات با فدراسیون کشتی کشور هماهنگ کرده ایم و قیمت نهایی ۲۰ هزار تومان اعلام شد و این هزینه برای نظارت و مدیریت سالن است که این مسابقات بر روی شبکه‌های تلویزیونی داخلی و خارجی پخش خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی عنوان کرد: قهرمانان ورزشی استان، قهرمانان ملی المپیک در رشته کشتی، جانبازان و معلولان از مهمانان این مسابقات خواهند بود.

ششمین دوره مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ آذر ماه به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.