شناسایی ۹۳ واحد صنفی متخلف در جهرم

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته ۹۳ واحد صنفی متخلف در جهرم شناسایی شد.

شناسایی ۹۳ واحد صنفی متخلف در جهرمرئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: بعد از افزایش نرخ بنزین در آبان ماه گذشته به منظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها طرح تشدید بازرسی‌ها در دستور کار بازرسین قرار گرفت و در همین راستا گشت‌های مشترک بازرسی با حضور روسای ادارات صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، رئیس اتاق اصناف شهرستان جهرم و بازرسین برگزار شد.

اتحاد بیان کرد: از آبان ماه تاکنون از ۶۷۵ واحد صنفی بازرسی به عمل آمده است که ۹۳ واحد متخلف شناسایی و پرونده آن‌ها جهت صدور حکم به اداره تعزیرات شهرستان ارسال شده است.

او در ادامه افزود: درحال حاضر هیچگونه کمبودی در بازار در خصوص اجناس به خصوص کالا‌های اساسی وجود ندارد ضمن اینکه قیمت مواد پروتئینی به خصوص گوشت مرغ نیز روند ثابتی را طی کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم همچنین گفت: واحد‌های دارای انبار و طرح اعلام موجودی مورد بازرسی بازرسان این اداره قرار گرفته اند و با توجه به ضرورت تدوین برنامه‌های هدفمند و اثربخش در حوزه نظارت و بازرسی، پایش پیوسته از انبار‌ها و کالا‌های موجود در آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

اتحاد افزود: با عنایت به افزایش تقاضا جهت اقلامی نظیر برنج و شکر، بازرسی از کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم مورد توجه ویژه می‌باشد و واحد‌ها نیز موظف هستند به صورت منظم کالا‌های موجود در انبار‌های خود را اعلام کنند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت در پایان اظهار امیدواری کرد که با همکاری اصناف و بازاریان بتوانیم آرامش حاکم بر بازار را تداوم بخشیم؛ ضمن اینکه مردم می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف در بازار با شماره تلفن‌های ۹۶۰۰، ۵۴۴۴ و ۱۲۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار