تکذیب وجود کیک های مشکوک حاوی قرص در تربت جام

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت:تاکنون موردی از مشاهده کیک‌های حاوی قرص به معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی تربت جام گزارش نشده است.

محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: تاکنون نمونه‌هایی از کیک‌های حاوی قرص به دانشکده علوم پزشکی تربت جام ارائه نشده است.
 
او ادامه داد: افرادی که چنین موضوعی را مشاهده می‌کنند باید نمونه کیک را همراه با قرص داخل آن به سازمان غذا و دارو ارائه کنند تا آزمایش‌های لازم انجام گرفته و درصورت لزوم نمونه‌های مشابه از بازار جمع آوری شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: لازم است درحالی که نمونه‌ها به سازمان غذا و دارو ارائه می‌شوند قرص از داخل کیک‌ها جدا نشده باشد. 

افکار افزود: بازرسان حوزه مدیریت غذا و دارو و کارشناسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی تربت جام ضمن بازدید از کارخانجات و مراکز عرضه کننده مواد خوراکی بر روند تولید و توزیع محصولات خوراکی نظارت کامل داشته و گروه‌های مربوطه، تدابیر لازم را در این زمینه به عمل می‌آورند.

او تصریح کرد: همشهریان گرامی به محض مشاهده کیک آلوده سریعا با سامانه ۱۹۰ تماس گرفته و مورد مشاهده شده را از دسترس کودکان دور و بدون تخریب به دانشکده علوم پزشکی تربت جام انتقال دهند.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.