افزونه جدید کنترلر PS4 رونمایی شد

شرکت سونی به تازگی با انتشار ویدیویی از افزونه جدید کنترلر PS4 که دو دکمه جدید به زیر این کنترلر اضافه خواهد کرد رونمایی کرد.

افزونه جدید کنترلر PS4 رونمایی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش شرکت سونی ویدیویی از کنترلر جدید کنسول PS4 با نام Vantage Scuf منتشر کرد که ارگونومی ساخت آن با کنترلر PS4 تفاوت داشت و چند دکمه اضافی نیز در این کنترلر موجود بود؛ این کنترلر نظر بسیاری از گیمرها را جلب کرد اما از آنجایی که قیمت بسیار بالایی داشت با استقبال گیمرها مواجه نشد و صرفا عده کمی از گیمرها توانایی خرید آن را داشتند. اما به تازگی شرکت سونی ویدیویی جدید از قطعه‌ای جانبی برای کنترلر کنسول PS4 منتشر کرده است که کاربران با خرید آن می‌توانند دو دکمه از دکمه‌های موجود در کنترلر را به زیر کنترلر و در کنار محل قرار گیری دست خود انتقال دهند.

این افزونه جدید همچنین توانایی ذخیره حداکثر سه پروفایل را نیز دارد و به گیمرهایی که به این صورت از کنترلر استفاده می‌کنند این امکان را می‌دهد که هر کدام به دلخواه خود از دو کلید اضافه شده در زیر کنترلر برای عملی خاص استفاده کنند و به وسیله این پروفایل‌ها گیمرها احتیاجی به تنظیم مجدد برای هربار استفاده نخواهند داشت.

افزونه جدید کنترلر PS4 رونمایی شد

به نظر می‌رسد این افزونه مقرون به صرفه‌ترین وسیله جانبی برای افرادی است که با محل قرار گیری دکمه‌های کنترلر PS4 مشکل دارند؛ قیمت این افزونه حدود ۳۰ دلار است که قیمتی بسیار پایین‌تر نسبت به کنترلر Vantage Scuf، دسته و همان عملکرد کنترلر مذکور را به گیمرها ارائه خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: نسل بعدی کنسول ایکس باکس معرفی شد


اما اگر بخواهیم با صداقت درباره این کنترلر حرف بزنیم، می‌توان گفت که شرکت سونی در طراحی این افزونه عجله کرده است چرا که بر اساس آنچه که در ویدیو منتشر شده از این افزونه مشخص است، کارایی چندانی نخواهد داشت و شرکت سونی می‌توانست با اضافه کردن عملکردهای بیشتری به این افزونه، احتمال خرید آن را بالا ببرد. با این حال افزونه Back Button Attachment قرار است در ۲۳ ژانویه وارد فروشگاه‌ها شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، سونی ، کنترلر ، ps4
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار