منتظر ورود کامیون‌های ۳ ساله هستیم

مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با ورود کامیون‌های با عمر ۳ سال به حمل و نقل خراسان رضوی در جهت بهبود به این ناوگان گام برمی داریم.

منتظر ورود کامیون های 3 ساله هستیم منوچهر سلمان زاده مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: خراسان رضوی با توجه به موقعیت جغرافیایی و همسایگی با کشورهای ترکمنستان،افغانستان و به تبع آن ترکمنستان دسترسی به ۴ کشور دیگر که در اطراف ترکمنستان قرار دارند نقش مهمی را در ایجاد روابط مناسب برای سایر استان های کشور از نظر جایگاه ایفا می کند.

او ادامه داد: خراسان رضوی شامل ۴ مرز از جمله مرز سرخس،لطف آباد،دوغارون و باجگیران است که ۳ گمرک آن متصل به ترکمنستان و ۱ گمرک آن متصل به افغانستان است.

مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت:  با توجه به اینکه خراسان رضوی دارای پتانسیل و قدرت فراوان در زمینه ی حمل و نقل است  علاوه بر ارائه خدمات به خود این استان خدماتی را هم به دیگر استان ها ارائه می کند.

سلمان زاده افزود: با افتتاح پل سرخس امیدواریم بتوانیم تردد های مرز سرخس را افزایش دهیم  به دلیل اینکه سرخس مسیری است که  کامیون ها مایل اند برای سفر به کشور های اطراف از این مسیر  عبور کنند.

منوچهر سلمان زاده مدیر کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در خصوص نوسازی وسایل حمل و نقل تلاش می کنیم تا بتوانیم تمهیداتی را آماده کنیم، هرچند که در حوزه ی حمل و نقل بین المللی معمولا از شرایطی مناسب تر نسبت به تردد ناوگان در سطح کشور برخورداریم  اما  تعداد کامیون ها در سطح کشور تعداد مناسبی است.

انتهای پیام//ی.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار