درخشش پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی کرمان/ علوم پزشکی کرمان رتبه دهم تولید علم کشور

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: به مناسبت هفته پژوهش، از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمان تجلیل شد.

درخشش پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی کرمان/ علوم پزشکی کرمان رتبه دهم تولید علم کشوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ، عباس پرداختی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان شب گذشته در مراسم تجلیل از برترین‌های پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در تالار پورسینا-مرکز رشد سلامت فناوری‌های سلامت گفت: در هفته پژوهش از پژوهشگران، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

او افزود: در این مراسم از ۴۷ نفر از محققین دانشگاه علوم پزشکی و ۱۸ نفر از دانشجویانی که در رویداد‌های مختلف دانشگاه از جمله یک استارتاپ در بحث تغذیه و دو استارتاپ در بحث سلامت ونیز از پژوهشگران استانی قدردانی شد.

پرداختی گفت: یکی از افتخارات ما این است که، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در زمینه نشریات و مجلات، موفق به کسب رتبه اول آسیا و رتبه ششم در جهان شده است.

او بیان داشت: این مجله با نام مجله سیاست گذاری در سلامت است که یکی از رده‌های موفق در زمینه علمی در علوم پزشکی کرمان است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمان از بین ۶۴ دانشکده علوم پزشکی کشور دررتبه دهم از نظر تولیدعلم ودر رتبه یازدهم جهان در حوزه علوم پزشکی قراردارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار