برگزاری مراسم جشن ازدواج ۳۱ زوج شهر سیل‌زده پلدختری

مراسم جشن ازدواج ۳۱ زوج جوان شهر سیل‌زده پلدختر به همت جمعیت امام رضایی‌ها در شب یلدا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  جمعیت امام رضایی‌ها با راهبری یادگار جبهه‌های دفاع مقدس حسین یکتا، برای ۳۱ زوج جوان شهر سیل‌زده پل‌دختر مراسم جشن عروسی به همراه اهدا جهیزیه در شب یلدا برگزار می‌کند. این جمعیت به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد با ماموریت بین‌المللی در جریان فوریت‌ها و حوادثی از مانند زلزله و سیل از ساعات اولیه سیل فروردین‌ماه امسال در استان لرستان فعالیت داشت.

در این اقدام با شناسایی زوج‌های جوان که جهیزیه‌های خود را در جریان وقوع سیل از دست داده‌اند و توان تهیه جهیزیه را نداشته‌اند، ۳۱ جهیزیه شامل ۴۳ قلم کالای لوازم اصلی از جمله یخچال، فرش، تمام لوازم آشپزخانه، لباسشویی، جاروبرقی و ... تهیه و تقدیم آن‌ها شد.

در این مراسم بیش از ۱۷۰۰ نفر از اقوام عروس و داماد‌ها دعوت شده و مهمان جمعیت امام رضایی‌ها خواهند بود که هزینه‌های مربوطه تماماً توسط هموطنان خیر و نیکوکار از سراسر کشور جمع‌آوری شده است و خیرین می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۸۸۸*۷۸۰* از طریق تلفن‌های همراه خود اقدام به واریز کمک‌های نقدی کرده و یا درصورت تمایل به پیوستن به جمعیت امام رضایی‌ها با شماره تلفن ۰۲۱۷۸۰۸۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.