امداد رسانی به بیش از ۳ هزار خانوار خوزستانی از آبگرفتگی‌های اخیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تاکنون به بیش از ۳ هزار و ۷ خانوار خسارت دیده از آبگرفتگی‌های اخیر در استان امدادرسانی شده است.

نگاهی به عملکرد هلال احمر خوزستان در آبگرفتگی های اخیرعلی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه ۶ اردوگاه در اهواز و شهرستان‌های آبادان و کارون برپا شده است،گفت: یکهزار و ۳۱۰ نفر در اردوگاه‌های اضطراری اسکان یافته اند.

او بیان داشت: تاکنون ۳ هزار و ۷۶۸ نفر در این مناطق از خدمات امدادرسانی بهره‌مند شده اند و ۳ هزار و ۴۹ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ماهانه، تاکنون بین اهالی مناطق آبگرفته توزیع شده است.

خدادادی اظهار داشت: علاوه بر توزیع ۴ هزار و ۱۱ کیلوگرم نایلون پوششی بین خانوار‌های متاثر از آبگرفتی منازل، ۷ هزار و ۳۷۸ تخته پتو و ۲ هزار و ۹۳۰ تخته موکت و ۱۵۱ هزار قرص نان در مناطق مذکور نیز توزیع شده است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، ۶۰ تیم عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان متشکل از ۳۲۰ نجاتگر در حال ارائه خدمات هستند.

بارش باران شدید همراه با تندباد در خوزستان سبب آبگرفتگی منازل و معابر و بروز مشکلاتی برای شهروندان شد و نیرو‌های امدادی و جهادی از همان دقایق اولیه وارد عمل شدند و امدادرسانی به خانوار‌های متاثر از آبگرفتگی را آغاز کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.