بسته اخبار حوادث امروز اول دی ماه ۹۸؛

تصادف مرگبار در بابل/پلمب ۸ سفره خانه‌ی سنتی متخلف در بابلسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه اول دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث یکشنبه اول دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف مرگبار در بابل

غلام نیا روشن روابط عمومی سازمان اورژانس بابل،گفت: طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل در ساعت ۱۲:۳۹ دقیقه امروز یکشنبه اول دی ماه مبنی بر تصادف پراید و اتوبوس در صلحدارکلا روبروی خوشه طلای گزارش شد.

او افزود:پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه خشرودپی را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا روشن گفت:در این حادثه متاسفانه راننده پراید که زن حدودا ۳۸ساله به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود.

پلمب  سفره خانه‌ های سنتی متخلف در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در راستای نظارت بر مراکز خرید و صنوف در سطح شهرستان بابلسر، طرح بازدید از واحد‌های صنفی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح که با هدف بازدید از واحد‌های صنفی سلامت محور به اجرا در آمد، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از کلیه سفره خانه‌های سنتی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ اسدی از پلمب ۸ سفره خانه سنتی متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و انتظامی خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 کشف ۴۷ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا،گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با سارقان، تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی، با هماهنگی‌های قضائی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۴ سارق و کشف ۴۷ فقره انواع سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ زارع از دستگیری ۴ خرده فروش موادمخدر و دستگیری ۳۷ معتاد متجاهر و پرخطر در اجرای این طرح خبرداد و گفت: متهمان پس ازتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: کشف ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق، ۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۷ کیلو و ۹۴۰ گرم انواع مواد مخدر از دیگر این طرح بوده است.

 کشف ۸ فقره سرقت موتورسیکلت در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت در بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران، با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، موفق به شناسایی ۲ سارق موتورسیکلت در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان در مخفیگاهشان، دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت موتور سیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: اورژانس بابل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.