فعالیت ۴۸ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی رامهرمز

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز گفت: در این شهرستان ۴۸ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی فعال است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، باغ شیرین رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز با بیان اینکه در این شهرستان ۴۸ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی رامهرمز به فعالیت مشغولند، در خصوص حمایت بیش از پیش از کانون‌های این شهرستان تاکید کرد.

او افزود: از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنگره سلمان فارسی که در آینده‌ای نزدیک در رامهرمز برگزار می‌گردد، استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین همت پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان ضمن تشریح رویداد ملی فهما و اهمیت ویژه آن از تمامی کانون‌ها خواست تا ضمن ثبت اعضاء و فعالیت‌های گوناگون خود در سایت بچه‌های مسجد در ارتباط با سایر کانون‌های فعال کشور و استفاده از تجربیات آنان اهتمام ورزند.

او افزود: رویداد ملی فهما فرصتی برای بروز و ظهور ایده‌های خلاقانه مسجدی ست.

همت پور بیان داشت: کارگاه توجیهی رویداد ملی فهما در شهرستان‌های اهواز، شوش، اندیمشک و رامهرمز برگزار شده و ان شاءالله در سایر شهر‌های خوزستان نیز برگزار می‌گردد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رامهرمز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دیدار کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.