تبعه افغانستانی حامل ۵۱ هزار قرص قاچاق

تبعه افغانستانی مشکوک که حامل تعداد ۵۱ هزار و ۸۰۰ عدد قرص قاچاق بود، در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد دستگیر شد.

تبعه افغانستانی حامل ۵۱ هزار قرص قاچاقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف مواد مخدر و بیش از ۵۱ هزار داروی قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.
 
او ادامه داد: به منظور انسداد کامل نوار مرز و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان این فرماندهی توانستند دست قاچاقچیان و سوداگران مرگ را در نقطه صفر مرزی کوتاه کنند.

سردار جان‌نثار، افزود: مرزبانان خراسان رضوی با اشرافیت اطلاعاتی و نیز رصد شبانه روزی تحرکات مرزی طی عملیاتی، موفق شدند ۲۹ کیلو و ۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کرده و یک نفر قاچاقچی را دستگیر که برای تشکیل پرونده راهی مراجع ذی صلاح شد.

فرمانده مرزبانی استان گفت: به همین منظور مرزبانان در پست و کنترل مرزی ۱۷ شهریور بعد از رصد اطلاعاتی قاچاقچیان به یک نفر تبعه افغانستانی مشکوک که بعد از بازرسی‌های انجام شده تعداد ۵۱ هزار و ۸۰۰ عدد قرص قاچاق کشف شد.

او افزود: مرزبانان خراسان رضوی با هوشیاری کامل، شبانه روز از هیچ گونه تلاشی در جهت تامین امنیت مرز‌های جمهوری اسلامی ایران فرو گذار نخواهند بود و با تدابیر امنیتی خود از فعالیت‌های قاچاقچیان و از بین برندگان نظم و امنیت در مرز‌های این خاک مقدس جلوگیری خواهند کرد.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار