جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران دقایقی پیش در اجلاسیه شهدای روحانی استان هرمزگان گفت: عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر با اشاره به اینکه شهدا با دادن خون خود انقلاب را از دست دشمنان نجات دادند، افزود: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا و حفظ آرمان‌های انقلاب باشیم.

او با اشاره به نقش مهم روحانیت در حفظ انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد شهدا گفت: جامعه روحانیت بیش از ۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ۳۱ شهید از استان هرمزگان است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: شهدای روحانی پیشگامان و پرچمداران نهضت حسینی قبل از دفاع مقدس و حتی قبل از انقلاب اسلامی بوده اند و هستند.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر با اشاره به اینکه برگزاری کنگره شهدا نمادی از همفکری و همراهی برای دفاع از انقلاب اسلامی است که برای حفظ آن بیش ازدویست هزار شهید داده شده است، افزود: اکنون باید از انقلاب اسلامی مانند گنجی ارزشمند دفاع کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر پیروی از ولایت افزود: با همدلی مردم و مسئولان نقشه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی مثل گذشته نقش بر آب خواهد شد.

کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس بندرعباس در حال برگزاری است.

امروز در سومین روز از برگزاری این کنگره اجلاسیه شهدای روحانی در حال برگزاری است.

پیش از این اجلاسیه شهدای زن و زنان ایثارگر و اجلاسیه شهدای دانش آموز، دانشجو و فرهنگیان برگزار شد.

در ادامه ویژه برنامه های این کنگره، فردا چهارشنبه نیز بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود و روز پنجشنبه ۵ دی هم کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار