بسته اخبار حوادث امروز ۴ دی ماه ۹۸؛

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل در آمل/دستگیری کیف قاپ حرفه‌ای در گلوگاه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۴ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث چهارشنبه ۴ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق منزل با ۴ فقره سرقت در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منزل و اماکن دولتی در بخش دابودشت این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش دابودشت قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ آزادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به ۴ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کردند.
او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

دستگیری کیف قاپ حرفه‌ای سابقه درا در گلوگاه

حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه ،گفت:در پی مراجعت احدی از شهروندان گلوگاهی به کلانتری طی چند روز گذشته، مبنی بر سرقت کیف و وجه نقد در سطح کوچه و معابر این موضوع با توجه به اهمیت در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود:برای شناسائی و دستگیری این سارق حرفه ای سابقه دار یک تیم با کار فنی و عملیاتی ویژه تشکیل شد که در این راستا متهم مذکور پس از ۲۴ ساعت کار عملیاتی، سحرگاه امروز در شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ عنایتی با بیان اینکه کیف قاپ، ساکن یکی از روستا‌های شهرستان است گفت:متهم به موارد زیادی از سرقت و کیف قاپی در گلوگاه و شهر‌های همجوار اعتراف نموده که پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل و با قرار روانه زندان شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار