لطف الله نسبی: احمدیان مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارد

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: با توجه به آرای صادره امین احمدیان برای همراهی تیم ملی مشکلی نخواهد داشت و در اردو‌ها نیز حاضر خواهد شد و همراه با تیم به پرتغال خواهد آمد.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات انتخابی تیم ملی که دور دوم آن با حاشیه‌هایی همراه بود اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد و در دور دوم آن اتفاقاتی افتاد تا رده‌بندی حقیقی آن طور که باید و شاید مشخص نباشد، در مجموع معتقدم مسابقات انتخابی تیم ملی اتفاق خوبی بود اما حواشی ها باعث شد نتایج دور دوم زیر سوال برود.

او درباره مسابقات انتخابی المپیک و برنامه‌های ملی پوشان برای آماده سازی هر چه بهتر بیان داشت: طبق برنامه، ملی پوشان ۸ دی ماه عازم بابل می‌شوند تا در آنجا به تمرین بپردازند این اردو ۱۰ روز زمان می‌برد و پس از آن به تهران باز خواهیم گشت و تا ۴ روز اردو  را در پایتخت پیگیری می کنیم و پس از آن هم عازم مجارستان می‌شویم تا به صورت مشترک با تیم ملی این کشور به اردو بپردازیم و پس از آن عازم پرتغال می‌شویم تا در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو  ۲۰۲۰ حاضر شویم.

لطف الله نسبی: احمدیان مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارد

احمدیان مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارد

در حالی که پیش از این عنوان شده بود، ممکن است امین احمدیان به دلیل اتفاقات رخ داده در دور دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی نتواند در جمع ملی پوشان برای رقابت‌های انتخابی المپیک حضور داشته باشد بیان گفت: با توجه به آرای صادره امین احمدیان برای همراهی تیم ملی مشکلی نخواهد داشت و در اردو‌ها نیز حاضر خواهد شد و همراه با تیم به پرتغال خواهد آمد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان درباره اضافه شدن نفرات جدید به ترکیب تیم ملی عنوان داشت: حضور حمزه طاهرخانی در تیم ملی با توجه به اینکه او یک بازیکن چپ دست محسوب می‌شود می‌تواند مثمر ثمر باشد، زیرا نخستین مسابقه ما در رقابت‌های انتخابی المپیک به صورت دوبل برگزار می‌شودو  ممکن است نیاز شود تا از این ورزشکار بهره ببریم، آریا امیری هم بازیکن خوب و با استعدادی است که می‌تواند یک سال دیگر هم در رده جوانان بازی کند و با توجه به نمایش خوب و خیره کننده‌ای که در ترکیب تیم ملی جوانان داشت به ترکیب تیم ملی بزرگسالان هم اضافه شد.


بیشتر بخوانید: ملی پوش تنیس روی میز ایران تعلیق شد


او افزود: در مجموع به تیم ملی امیدوارم و حضور این نفرات جوان می‌تواند در سال‌های آینده هم کمک زیادی به ما کند مخصوصاً آریا امیری که بازیکن خوب و با استعدادی بوده و تا اینجای کار هم نمایش خوب و قابل قبولی داشته است.

سرپرست فدراسیون حمایت‌های خوبی از تیم ملی می کند

لطف الله نسبی درباره شرایط تیم ملی و کمبود‌های احتمالی هم عنوان کرد: همانطور که پیش‌تر اشاره کردم شرایط تیم ملی خوب است و  سرپرست فدراسیون هم به خوبی از برنامه‌ها و تیم ملی حمایت می‌کند. او تلاش می‌کند تا کمبود‌های احتمالی برطرف شود در مجموع شرایط خوبی داریم و امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی هم کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی درباره رقابت‌های لیگ برتر که به میزبانی تهران برگزار شد و انتقادی که از او درباره حاضر نشدن در این  مسابقات عنوان شده بود گفت: من برای بازی‌های لیگ برتر حضور نداشتم، زیرا حضور من برای تماشای این رقابت‌ها موردی ندارد به طور مثال اگر سرمربی تیم ملی فوتبال رقابت‌های لیگ برتر را از نزدیک نگاه می‌کند برای انتخاب بازیکن است، ولی ما در تنیس روی میز مسابقات انتخابی داریم و اگر هم قرار باشد کسی را انتصاب کنیم از میان همان جمع این نفرات را انتخاب خواهیم کرد، حضور سرمربی تیم ملی برای تماشای رقابت‌ها خوب است، اما زمانی که هدایت تیم باشگاهی را برعهده نداشته باشید.

او افزود: بنده شناخت نسبتا خوبی از ملی‌پوشان دارم، اما بهتر است که برای تماشای بازی‌های لیگ حضور داشته باشم، اما برخی از دغدغه‌ها در بعضی زمان‌ها اجازه این کار را نمی‌دهد.

موافقم نفرات بیشتری به کادر تیم ملی اضافه شوند

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پایان و در پاسخ به این سوال که اضافه شدن نفرات بیشتر به کادر تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کند و آیا این که این اضافه شدن می‌تواند برای او مشکل ساز باشد یا خیر عنوان داشت: به طور کلی موافق حضور نفرات بیشتر در کادر تیم ملی هستم، زیرا افراد با تخصصی که دارند، می‌توانند به ما کمک زیادی داشته باشند و باری هم از دوش من برداشته می‌شود، ولی در حال حاضر و با توجه با بضاعتی که در فدراسیون وجود دارد هزینه زیادی باید برای این اتفاق صورت بگیرد من برای حضور این نفرات در تیم ملی کاملا رضایت دارم و ما پیش از این هم در اردو‌های مان از نفراتی مانند دکتر تغذیه روانشناس و ماساژور هم استفاده کرده بودیم. شاید خیلی‌ها تصور می‌کنند من مخالف حضور این نفرات هستند و قصد دارم که تمام فعالیت‌ها را خودم به عهده بگیرم، اما چنین مسئله‌ای نیست و من هم دوست دارم مانند دیگر تیم‌های ملی کاراته کامل در اختیار داشته باشم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار