در دشت آزادگان برگزار شد؛

دوره آموزشی توجیهی هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی

فرماندار دشت آزادگان از برگزاری اولین دوره آموزشی توجیهی اعضای هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اولین دوره آموزشی توجیهی اعضای هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دشت آزادگان برگزار شد.

او افزود: در این دوره آموزشی که با کلیپی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص انتخابات برگزار گردید، اعضای هیئت‌های اجرایی شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه آموزش‌های لازم در خصوص چگونگی برگزاری انتخابات سالم و جلب مشارکت حداکثری مردم را فرا گرفتند.

عباس پور عاطف معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری با اشاره به اهمیت انتخابات این دوره گفت: هیئت‌های اجرایی باید در تمامی مراحل اجرای انتخابات قانون مداری را سرلوحه خود قرار داده تا ان شاء الله انتخابات با مشارکت حداکثری مردم در این سه شهرستان به نحو احسن اجراء گردد.

عیدی پور کارشناس اداره کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان که مدرس این دوره است، تصریح کرد: این دوره با هدف آشنایی هرچه بیشتر و بروزرسانی و تبادل اطلاعات هیئت‌های اجرایی در حوزه های امور اجرایی انتخابات، مسائل حقوقی و فناوری اطلاعات برگزار گردید.

برگزاری این دوره‌ها با رویکرد‌های مختلف آموزشی و در رابطه با ارتقاء سطح دانش مجریان و دست اندرکاران انتخابات استان به صورت منظم و زمانبندی شده تا ایام نزدیک به برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.