برنامه کمپین انتخاباتی ترامپ در تعطیلات کریسمس برای آمریکایی‌ها

کمپین انتخاباتی ترامپ در سایتی آموزش‌هایی در اختیار حامیان او قرار می‌دهد تا با آن بتوانند بستگان خود را که با ترامپ مخالف هستند، در بحث‌های دوران تعطیلات کریسمس شکست دهند.

دونالد ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پالتیکو، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ برای رقابت در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست‌جمهوری این کشور، در سایت snowflakevictory.com، آموزش‌هایی برای بحث و گفت‌وگوهای خانوادگی در دوران تعطیلات کریسمس آماده کرده تا حامیان او بتوانند نزدیکان و بستاگانشان که با ترامپ مخالف هستند را در این بحث‌ها شکست دهند.

این وبسایت در حوزه مسائل چالشی مختلف آموزش‌های متفاوتی را ارائه می‌دهد از جمله:

- قوی بودن اقتصاد آمریکا در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ
- قانون مهاجرت
- بهبود قرارداد‌های تجاری آمریکا با دیگر کشورها
- رویکرد ترامپ در خصوص بهداشت و سلامت
- کاهش مالیات
- استیضاح و ...

این آموزش‌ها به‌طور مثال در خصوص بحث مهاجرت که از مباحث چالشی در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ بوده تلاش دارند با اشاره به اینکه اجداد ترامپ و همچنین همسر او از مهاجرین به آمریکا بوده‌اند، بگویند که او نه با مهاجرت بلکه با مهاجرت غیرقانونی مخالف است!


بیشتر بخوانید: آلمانی‌ها ترامپ را خطرناک‌ترین مقام سیاسی دنیا می‌دانند

افتخار ترامپ به نقش‌آفرینی خود در فیلم «تنها در خانه»


در خصوص استیضاح ترامپ نیز در این آموزش‌ها تاکید شده که این موضوع از ابتدا یک تاکتیک انتخاباتی بوده است و دموکرات‌ها از آنجا که هرگز نتوانسته‌اند نتیجه انتخابات قبل را بپذیرند، در تلاشند که بر نتیجه انتخابات بعد تاثیر بگذارند.

برد پارسکیل، مدیر کارزار انتخاباتی ترامپ در توییتر گفته که نباید به آن دسته از بستگان که بحثی را شروع می‌کنند و بعد فرار می‌کنند اجازه داد که این بار موفق شوند!

این در حالی است که نزدیکی به نیمی از آمریکایی‌های شرکت کننده در نظرسنجی جدید هافینگتن پست-یوگاو اعلام کردند با تصمیم مجلس نمایندگان این کشور درباره استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور موافق هستند.

نتایج نظرسنجی جدید نشان داد ۴۹ درصد از شرکت کنندگان رای مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص استیضاح ترامپ را تائید می‌کنند این در حالیست که ۴۲ درصد با این تصمیم مخالف بودند. ۹ درصد از شرکت کنندگان نیز اعلام کرد در خصوص درستی این تصمیم مطمئن نیستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار