پرداخت تسهیلات به ۱۰۴ واحد تولیدی در کردستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، گفت:در سال گذشته تعداد ۱۰۴ واحد تولیدی به مبلغ یکصد و ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  محمد دره وزمی در هفتمین جلسه رونق تولید و یازدهمین جلسه تبصره ۱۸ استان کردستان، گفت: در سال گذشته ۱۸۷ مورد تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند که از این تعداد ۱۱۰ مورد در بانک‌ها مصوب شده که تعداد ۱۰۴ واحد تولیدی به مبلغ یکصد و ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: از ۱۸۷ مورد معرفی تسهیلات به بانک‌ها تعداد ۶۰ مورد به دلایل مختلف حذف شده که ۱۷ مورد به میزان ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات در دست بررسی بوده و تعداد ۶ واحد نیز توسط بانک‌ها در حال پرداخت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، بیان کرد:تسهیل گری در زمینه ارائه خدمات و رفع مشکلات شهروندان و مخصوصا واحد‌های تولیدی، فلسفه وجودی سازمان‌های دولتی و بانک‌ها است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال، امنیت روحی و روانی را در جامعه تضمین می‌کند، افزود: ایجاد اشتغال و صیانت از اشتغال موجود وظیفه قانونی و انسانی تک تک مسئولان استان است و باید از فرصت خدمت به مردم کردستان نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.