تانکر ویژه حمل فراورده‌های نفتی حامل سی هزار لیتر سوخت واژگون شد

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از واژگون شدن یک دستگاه تانکر ویژه حمل سوخت در شهر کرمان خبر داد.

تانکر ویژه حمل فراورده‌های نفتی حامل سی هزار لیتر سوخت واژگون شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان رضا میرزایی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از واژگون شدن یک دستگاه تانکر ویژه حمل سوخت در شهر کرمان خبر داد.

او در تشریح جزییات این خبر گفت: این حادثه در ساعت ۶ و ۲۲ دقیقه صبح امروز ششم دی ماه به ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

او محل حادثه را بزرگراه امام خمینی (ره) حد فاصل چهار راه باقدرت و چهارراه جوپاری اعلام کرد و افزود: با توجه به حساسیت حادثه و این که خودرو ویژه حمل فراورده‌های نفتی حامل سی هزار لیتر سوخت گازویل بود بلافاصله با توجه به مسکونی بودن محل حادثه تیم‌های اطفاء حریق این سازمان از ۳ ایستگاه آتش نشانی سریعا عملیاتی شده و در محل حادثه حضور یافته و با انجام اقدامات اولیه پیشگیری از حریق و ایمن سازی محل حادثه از فاجعه‌ای احتمالی جلوگیری نمودند.

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان بیان کرد: با توجه به حجم زیاد گازویل تخلیه شده از تانکر ویژه حمل فراورده‌های نفتی که واژگون شده بود رعایت نکردن نکات ایمنی و یا بروز حادثه‌ای ثانویه در محل این احتمال وجود داشت فاجعه‌ای بزرگ رخ دهد که با وظیفه شناسی و حضور به موقع آتش نشانان از بروز چنین حادثه‌ای در شهر کرمان جلوگیری به عمل آمد.

او گفت:خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار