حقیقی: می‌توانستیم بازی را ببریم/ همیشه پرسپولیسی می‌مانم

دروازه بان تیم نساجی مازندران گفت: پرسپولیس در قبل من جا دارد و اینجا را مثل خانه خود می‌دانم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا حقیقی دروازه بان تیم نساجی مازندران در خصوص باخت تیمش مقابل پرسپولیس تهران عنوان کرد: یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس اخراج شد و فکر می‌کنم نیمه دوم می توانستیم بازی را مساوی کنیم و یا حتی ببریم اما در ضربات آخر بی‌دقت بودیم. امیدوارم در بازی بعدی بهتر باشیم در هر صورت به تیم پرسپولیس و هوادارانش تبریک می گویم.

حقیقی از حس و حالش در خصوص این که بعد از چندین سال مقابل تیم سابق خود یعنی پرسپولیس پا به توپ شده است عنوان کرد: بازیکن حرفه ای این مسائل را دارد. در حال من بازیکن تیم نساجی هستم باید با تمام وجود برای این تیم به میدان بروم اما طرفدار تیم پرسپولیس هستم، این تیم همیشه در قلب من جا دارد در طول بازی و پایان بازی من را شرمنده کردند و امیدوارم یک بار دیگر جواب زحمات آنها را بتوانم بدهم.

وی افزود: پرسپولیس تیمی نیست که بحث دوست داشتن یا نداشتن برای حضور در این تیم پیش بیاید واقعاً اینجا مثل خانه من است و حالا باید دید در ادامه چه پیش خواهد آمد.

علیرضا حقیقی در خصوص بهتاش فریبا دیگر دروازه بان نساجی در سریال پایتخت حضور دارد عنوان کرد: برای او آرزوی موفقیت می‌کنم!

دروازه بان تیم نساجی در خصوص اینکه چرا کارت بازی برخی از بازیکنان تیم صادر نمی شود عنوان کرد: این اتفاق به مدیریت ۲ مالکیتی اوایل فصل بر می گردد. اما الان مدیریت باشگاه به یک نفر سپرده شد و امیدواریم شرایط بهتر شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار