نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو:

۲ بازیکن به مسابقات کسب سهمیه اعزام خواهند شد/ علیزاده ابتدا باید سالم باشد تا به درخشش او امیدوار باشیم

سروی گفت: از بازگشت قهرمانی مانند علیزاده به تیم ملی استقبال می‌کنیم، اما سلامت او برای ما اولویت دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در خصوص مسابقات لیگ برتر تکواندو بانوان اظهار داشت:  رقابت‌های لیگ برتر تکواندو بانوان با استقبال خوب تیم‌ها در حال برگزاری است. خوشبختانه لطف حامیان مالی شامل لیگ تکواندو بانوان شد و با حضور چشمگیر آن‌ها رقابت‌های جذابی را در جام کوثر شاهد هستیم و مبارزات به صورت حرفه‌ای دنبال می‌شود. با توافق ۱۶ تیم شرکت کننده در لیگ قرار شد که برای نیم فصل دوم، فقط ۸ تیم بالای جدول در رقابت‌ها شرکت کنند.  

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو درباره شرایط بانوان هوگوپوش کشورمان برای کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: تنها فرصت ما برای کسب سهمیه المپیک در بخش بانوان، مسابقات قاره‌ای است که فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد. اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان برای مسابقات قاره‌ای و قهرمانی آسیا که در نیمه اسفندماه برگزار می‌شود، از امروز آغاز شده است. مسابقات قاره‌ای در ۴ وزن المپیکی برگزار خواهد شد و ما امکان کسب ۲ سهمیه در این مسابقات را داریم. پس از مسابقات قهرمانی آسیا، ۲ بازیکنی که برای کسب سهمیه به مسابقات قاره‌ای اعزام خواهند شد را مشخص خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: پولادگر: برای کمک به تیم ملی جلوی هیچکس را نمی گیرم/ المپیک جایگاه شایسته ترین ها است

سروی در خصوص شرایط علیزاده برای بازگشت به تیم ملی گفت: علیزاده به دلیل مصدومیتی که دارد، مشغول ادامه روند درمانی اش است و به همین دلیل نتوانست در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کند. طبق قاعده کلی که فدراسیون برای بازیکنان آسیب دیده در نظر گرفته، قرار شد علیزاده در صورت بهبود مصدومیتش در دور دوم مسابقات انتخابی شرکت کند. ما از بازگشت این قهرمان به تیم ملی استقبال می‌کنیم، اما همانطور که پیش از این هم گفتیم، سلامتی او از همه چیز برای ما مهم‌تر است، زیرا او ابتدا باید سالم باشد تا بتوانیم به قهرمانی او امیدوار باشیم.   

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار