گرشاسبی: پرسپولیس قابل مقایسه با پیکان نیست/ قانون بازنشستگی خیانت به ورزش کشور بود

رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان بیان کرد: از هیچ لحاظ تیم فوتبال پرسپولیس تهران با پیکان قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا گرشاسبی عضو رئیسه مدیره باشگاه پیکان تهران پس از دیدار با تراکتور اظهار داشت: شیعی تمام مسائل مربوطه را قبلا مطرح کرده و حالا من به تازگی به بدنه این باشگاه اضافه شده ام و به امید خدا برنامه ریزی برای نتیجه گیری تیم بهتر می شود.

گرشاسبی ادامه داد:  چنین چیزی صحت ندارد که من موجب انتقال شهریار مغانلو به پرسپولیس هستم. هر تیمی از کادر فنی و سرمربی تشکیل می‌شود و آن‌ها در خصوص انتقال بازیکن نظر می‌دهند. معمولا هیئت مدیره مرسوم نیست که در مسائل فنی دخالت کند.

او همچنين در مورد اعمال تغييرات در نيمکت پيکان بيان کرد:  برنامه‌ ای برای تغییر کادر فنی پیکان نداریم و تنها می‌خواهیم کمی تیم را تقویت کنیم تا برخی از خلاء‌هایی که داریم پر شود. پیکان را نمی‌توان با پرسپولیس مقایسه کرد. وقتی حکم من برای مدیریت پرسپولیس آمد این تیم در جایگاه شانزدهم رده بندی بود. بالاخره باید در این تیم باید در برخی مسائل تقویت صورت گیرد. پرسپولیس دوپینگ طبیعی مثل هوادار دارد که پیکان از آن بی بهره است. فعلا در پیکان هستم و پرسپولیسی هم نمی‌روم.  

او همچنین عنوان کرد: من قبلا هم گفته ام پاداش آسیایی تا زمانی که من بودم وارد باشگاه نشد. حامی مالی حرف‌هایی زده است که صحت ندارد. زمانی که من در پرسپولیس بودم تمام سختی‌ها را پشت سر گذاشتم. کسی که قانون بازنشستگی را در ورزش حرفه‌ای گذاشت خیانت بزرگی کرد و در تاریخ ثبت می‌شود. ملاک باید عملکرد افراد باشد که متاسفانه همچین چیزی نیست. بنابراین اگر ملاک ما چیزی جز این باشد هرکسی جرات نمی‌کند پا به مدیریت در ورزش بگذارد، چون عملکرد‌ها رصد نمی‌شود خیلی‌ها جرات می‌کنند به ورزش بیایند.


بيشتر بخوانيد: پیکان ۲ - تراکتور ۳/ غرش سرخپوشان به گوش صدرنشینان رسید


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار