حل مشکل فاضلاب اهواز مستلزم تخصیص اعتبار مناسب است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: با تحقق اعتبار پیش‌بینی شده برای حل مشکل فاضلاب اهواز می‌توان به بهتر شدن شرایط امید داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جواد کاظم نسب نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: حل ریشه‌ای مشکل فاضلاب اهواز ضرورت دارد و با تحقق اعتبار پیش‌بینی شده برای حل مشکل فاضلاب اهواز می‌توان به بهتر شدن شرایط امید داشت.

او با بیان اینکه نوبخت با حضور در مناطق آسیب دیده اهواز، مبلغی را برای جبران خسارت منازلی که دچار ضرر و زیان شده بودند تعیین کرد افزود: اگرچه این کافی نیست و به علت فرسودگی شبکه آب شرب در برخی مناطق اهواز، آب شرب و فاضلاب مخلوط می‌شود.

کاظم نسب بیان داشت: دولت باید توجه و عنایت ویژه‌ای به خوزستان داشته باشد. استانی که همه امکانات را دارد و محل تولید، استخراج نفت، پتروشیمی، بنادر و قلب تپنده اقتصاد کشور است نباید مردم دنبال خواسته‌های حداقلی مثل آب شرب و فاضلاب باشند.

نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به اینکه فاضلاب مساله کوچکی نیست و آنچه اخیرا در خصوص طغیان فاضلاب اتفاق افتاد بیماری و مشکلات بعدی را هم به دنبال دارد، اضافه کرد: برای ریزگرد‌ها دولت وزیر جهاد را موظف کرد که به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد. در مورد فاضلاب هم یک مسئول رده بالا باید نسبت به بهبود اوضاع نظارت داشته باشد.

این مقام مسئول گفت: ما قبلا هم بار‌ها گفته بودیم که وضعیت آب شرب و فاضلاب خوزستان دچار مشکل است، اما اعتبارات به صورت قطره چکانی و بدون نظارت پرداخت می‌شد و اراده قوی برای بهبود این وضعیت نبود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.