کسب نخستین برد نماینده فوتبال خراسان جنوبی در لیگ دسته سه کشور/علی اختر بر سکوی نایب قهرمانی مسابقه جایزه بزرگ تریال کشور

بسته خبر ورزشی ۸ دیماه را در صفحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی مشاهده کنید.

قهوه چی رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تیم فوتبال مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند نماینده استان در مرحله دوم لیگ دسته ۳ فوتبال کشور از هفته دوم عصر دیروز به مصاف حریف خودرفت و نخستین برد خود را در هفته دوم تجربه کرد.

وی افزود: دیدار بین دو تیم مرکز آموزشی امام رضا ۰۴ بیرجند با تیم نگین سناباد مشهد از ساعت ۱۴ دیروز به میزبانی ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار شد که در آن نماینده فوتبال استان با گل دقیقه ۳۷ آرش همایونی که از روی نقطه پنالتی به دست آمد پیروز میدان شد.

پایان رقابت‌های والیبال پسران و فوتسال دختران دانشگاه بیرجند

حسن پور معاون تربیت بدنی دانشگاه ملی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: رقابت‌های والیبال پسران و فوتسال دختران دانشگاه شوکت با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

وی افزود: تیم‌های ثامن، علوم ورزشی و کهکشانی‌ها در بخش والیبال پسران دانشگاه بیرجند و تیم‌های ستاره، تربیت ۹۸ و تیم کشاورزی در بخش فوتسال بانوان عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی دانشگاه بیرجندگفت: در رقابت‌های فوتبال پسران دانشگاه‌ها و موسسات عالی منطقه ۹ کشور نیز نماینده دانشگاه بیرجند عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

علی اختر بر سکوی نایب قهرمانی مسابقه جایزه بزرگتریال کشور

علوی رییس هیئت دو چرخه سواری خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: علی اختر قهرمان رشته دوچرخه سواری تریال استان توانست مقام دوم مسابقه جایزه بزرگ تریال اکو مال را کسب نماید و بر سکوی نایب قهرمانی این مسابقات قرار بگیرد.
وی افزود: این مسابقه با حضور قهرمانان آسیا و ایران به میزبانی مشکین دشت کرج برگزار شد، که از خراسان جنوبی علی اختر و رضا بیدختی در این رویداد ورزشی شرکت کردند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.